האם צריך היום פליירים?

דרוג:

ישנם כיום לא מעט אמצעי פרסום - אמצעים ויזואליים ושמיעתיים לעומת אמצעים וירטואליים ומוחשיים. בשנים האחרונות עולם הפרסום עבר מהפיכה של ממש, מה שאומר שרוב המדיות של פעם נדחקו הצידה אל מול האינטרנט והכוח הגדול שלו. בעבר, פליירים היו אמצעי פרסום שנעשה בו שימוש תדיר, אך היום כבר פחות אך האופציה הזו לא נעלה לגמרי מן העולם. יש לא מעט ויכולים בעולם הפרסום על כוחם של אותם הפלאיירים והאם בכלל הם כדאיים, ואולי התשובה נמצאת דווקא בשאלה – אם רוב האנשים אל עושים בזה שימוש אולי התחרות ירדה וזה משתלם?

מה צריך להיות בהם?

אם כבר מחליטים ללכת על פליירים אז כדאי לעשות את זה נכון. פלאייר צריך להיות קריא וצריך להיות עם מסר ברור, ויותר מכל הוא אמור למשוך מבחינה ויזואלית. אם כבר הולכים על אחד כזה אז כדאי להשקיע, וכדאי לחשוב מה יגרום למי שמקבל אותו לא לזרוק אותו מיד לזבל אלא לקרוא אותו ואולי אפילו להשתכנע ולקנות את המוצר המפורסם בו או ליצור קשר או כל דבר אחר שנדרש בפלאייר כזה. בסופו של דבר תלוי כמובן גם בכמה רווח ניתן לקבל מכל לקוח, ואם מדובר על כסף קטן אז אולי שווה לשקול בכלל את העניין ואת ההשקעה הזו.

למה חייבים כרטיסי ביקור?

בניגוד לפלאייר, כרטיס ביקור הוא אמצעי פרסום שעדיין לא נס ליחו מן העולם. הרי מדובר על אחד כזה שאמור להציג את מי שמחזיק אותו ואמור לספר עליו ועל העסק בו הוא עובד בכמה מילים. כרטיסי ביקור קיימים כבר שנים רבות והם משמשים כל אחד כמעט שעובד באופן עצמאי כמו גם כל אחד שיש לו תפקיד בעסק כלשהוא. כרטיסי ביקור אמורים לתת פרטים ליצירת קשר וכמובן גם כמה פרטים על זה שמחזיק אותם כפי שציינו, והם ניתנים בדרך כלל בסוף פגישה או הרצאה כשרוצים לשמור על פרטי יצירת קשר של אנשים אחרים.

בסופו של דבר כל מה שקשור לפרסום הוא עניין של תקציב, ונכונות להשקיע בפרסום.

 


תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)