ידיעות יחסי ציבור בנושא קולקציות אופנה חדשות, מבצעים שונים והשקות בעולם האופנה והביגוד, אקססוריז ותכשיטים, נעליים, תיקים, ועוד. ידיעות יחסי ציבור אלו מתעדכנים באופן שוטף ומציגים את מיטב החדשות בתחום מהחברות המובילות בארץ. |
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק האוסטרלי לצד המותג השותף Brand Machine Group (BMG). כניסה זו לשוק משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של מותג מיליארדי הדולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn לעוד שוק חדש ומרגש.
U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כמותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA) עם משחק ראווה ותצוגת אופנה מרהיבה בלב בירת הפולו של הודו, דלהי. יותר מ-300 אח"מים השתתפו באירוע ציון דרך זה המכבד את מורשתו המתמשכת של הספורט עם משחק ראווה מותח ב- Polo Groundsהאייקוני בג'איפור, שלאחריו נערכה תצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 אקסקלוסיבית של U.S. Polo Assn במועדון החברים היוקרתי D'Monde.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), שימש בגאווה כספונסר ההלבשה הרשמי של גביע הזהב פולו דובאי 2025 (2025 Dubai Polo Gold Cup ) זו השנה השנייה ברציפות. הטורניר היוקרתי נערך במועדון הפולו האייקוני Al Habtoor בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, בין התאריכים 5-22 בפברואר 2025.
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מוביל, נרגשת להכריז על השקת קמפיין הקיץ החדש שלה המציג קולקציות קיץ של יותר מ-36 מותגי Apparel Group. בשיתוף פעולה עם Anantara The Palm Resort, צילומי סגנון חיים אלה משלבים את המומחיות האופנתית של Apparel Group עם האווירה היוקרתית והאווירה הבתולית, ומבטיחים קולקציית קיץ המגדירה מחדש סגנון ואלגנטיות.
מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכות גבוהה, עיצוב מרהיב ונוחות בלתי מתפשרת. בין אם את מחפשת חזייה ליום-יום או לאירועים מיוחדים, ישנם כמה דגמים של טריומף שפשוט אי אפשר להתעלם מהם.
Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג לראווה את שפת העיצוב מהדור השלישי של החברה. זהו השעון הראשון של החברה עם חוגת תזמון מאורת המיוצרת מספיר ומסתובבת באופן חד כיווני ומחליפה את טבלת הצלילה הקונבנציונלית. הוא נע על מסבים ומוגדר באמצעות כפתור כתר ייעודי. מארז הפלדה של Bluefin עמיד בפני מים עד עומק של 600 מטר, אך מציע גודל נוח של 38x12.8 מ"מ. הוא מופעל בידי סוללת Sellita SW300-1 מותאמת שמציעה עד 50 שעות עבודה עם ליפוף אוטומטי דו-כיווני.
Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בברצלונה (BBFW) 2024 עומד להפוך לאחד האירועים המצטיינים ביותר עד כה, עם 37 מותגים גדולים שיעלו על המסלול ועם יותר מ-400 חברות שישתתפו בתערוכה המסחרית. האירוע, שאורגן בידי Fira de Barcelona בתמיכה של משרד העסקים והעבודה הקטלוני, הפך לנקודת מפגש מרכזית עבור מעצבים ואנשי מקצוע מעולם האופנה של הכלות.
המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, מותג מוערך תחת מטריית Apparel Group, משיק את קמפיין קולקציית רמדאן 2024 השנתי שלו, בהשתתפות הזמרת, השחקנית וכוכבת העל המזרח תיכונית, מרים פארס (@myriamfares). הקמפיין, שכותרתו "כולם מוזמנים", חוגג את שמחת ההתכנסות, מביא את הביחד לקדמת הבמה, בדגש על קבלה, הכלה וביטחון להיות עצמך. הקמפיין הרב-ערוצי יועבר בשידור חי באינטרנט, בפלטפורמות המדיה החברתית העולמיות של ALDO, פרסומות מחוץ לבית, יחד עם חנויות בחנות, שיכסו את כל נקודות המגע של המסע הצרכני המוד
קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מוביל, מודיעה על הסכם רישוי מונומנטלי רב-מותגי עם Marquee Brands LLC, בעלת מותגים, המשווקת וחברת המדיה הנודעת. הסכם חסר תקדים זה כולל רישוי לחמישה ממות
כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנות מדי שנה, נדרשים פתרונות חדשים שיאפשרו עיבוד מחדש של בדים בייצור ומיחזור בקנה מידה המוני. Conagen, חדשנית הביוטכנולוגיה, הודיעה על פיתוח דבק טקסטיל פורץ דרך העשוי מחומרים בעלי ביצועים גבוהים שמקורם בביומולקולות בנות קיימא וטבעיות.
מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רבים ולא במקרה. הם מציעים מספר יתרונות ברורים הן למבוגרים והן לילדים, ובכך תורמים לאיכות השינה ולרווחתם של כל בני הבית.
HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית, ממשיכה לקדם את ההפצה של קו משקפי השמש MiYOSMART, עם תכנון להגיע ל-30 מדינות במהלך החודשים הקרובים לאחר ההשקה הרכה במהלך אפריל 2023. עדשות המשקפיים הפוטוכרומטיות, MiYOSMART Chameleon, ועדשות המשקפיים המקוטבות, MiYOSMART Sunbird, פותחו כדי להאט את ההתקדמות של קוצר ראייה בקרב ילדים המשתמשים בטכנולוגיית DIMS תוך מתן הגנה מאור שמש חזקה מאוד. [1-5] שני המוצרים החדשים הללו, יחד עם עדשות המשקפיים השקופות של MiYOSMART שהושקו ב-2018, נותנים לילדים את החופ
Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [נאסד"ק: PVH], בשיתוף עם קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS, מכריזים על הקולקציה- החדשה Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY של מותג האופנה מניו יורק ומשיקה את קמפיין השיווק של הקולקציה. הקמפיין שהושק ב-4 במאי, לפני סוף השבוע שבו יתקיים מירוץ הפורמולה 1 של מיאמי, משלב בין סגנון הרחוב המאפיין את אנג'לו באקו, מייסד Awake NY, לאסתטיקה הידועה של TOMMY HILFIGER כדי ליצור מגוון אייקונים אופנתיים וחדשניים בהשראת הספורט המוטורי.
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמריקאית (USPA), השיקה את קולקציית אביב-קיץ האייקונית בהשראת הספורט לשנת 2023. הצילומים העולמיים של המותג התקיימו בסנטה ברברה ההיסטורית, קליפורניה, הידועה במזג האוויר המרהיב שלה, הכרמים היפים, התפאורות הרומנטיות בהשראת הים התיכון והשקיעות הדרמטיות במרכז קליפורניה.