1.הפוך את האתר לשימושי עבור הקהל הספציפי שלך:
משווקים מרגישים לפעמים שהם בסכסוך עם גוגל. מנוע החיפוש אינו מצליח למשל לדרג את התוכן הטוב ביותר שלהם, או שהם רואים ירידה עצומה בתנועה לאחר עדכון אלגוריתמי. במציאות, עם זאת, היעדים שלך ושל גוגל זהים:
א. הגישו את התוכן הטוב ביותר האפשרי לקהל שלכם.
ב. צרו חווית משתמש חיובית באתר
ג. העדיפו עדיפות לתוכן המציע ערך משמעותי לגולשים.
ד. הסתכלו על אתרים שונים ואיכותיים, מה עושה אותם כ”כ מיוחדים? ניתוח של מיליוני אתרים בגוגל, תוך ניתוח התנהגויות הקהל הספציפי שלך.
גוגל משתמשת ביותר מ-200 אותות דירוג כדי להחליט אילו פיסות תוכן מופיעות בעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש. האלגוריתם שם לב בזהירות לסימנים שדף אינטרנט מסוים ייתן למחפשים את המידע שהם מחפשים. כאשר אתה מתמקד בקידום אתרים, אתה בוחר במילות מפתח ראשוניות וסמויות הקשורות לכוונת חיפוש. אתה כותב תוכן שאנשים אוהבים לקרוא ומוודא שאתה מספק מידע שיעזור לגוגל להבין טוב יותר. אם אתה מבצע אופטימיזציה לאתר שלך להמרות, אתה צריך להתמקד בגולשים, בין אם זה הצטרפות לרשימת הדוא”ל שלך או קנייה של אחד המוצרים שלך. בדיוק כמו גוגל, אתה רוצה לתת לקהל שלך בדיוק מה אותם צרכנים רוצים. הידיעה כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים ולהמרות מקדמת בו זמנית את שתי המטרות הללו ויוצרת קשר טוב יותר בין האתר שלך למנועי החיפוש.