דרוג:
רוצים לקדם אתרים במנוע החיפוש של גוגל ולא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום הנכון - להלן שלושה טיפים שיסייעו לכם להרים את האתר שלכם גבוה למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.
1. ראשית כל, התוכן הוא המלך: כלל ראשון וחשוב כשעושים קידום אתרים בגוגל הוא להבין שהתוכן הוא המלך. מה זה אומר בפועל? שהתוכן שלכם לא צריך להכיל רק את מילות המפתח הרלוונטיות, הוא גם צריך להיות מספיק איכותי על מנת שיוכל לענות על הצרכים של הגולשים שלכם. כיום, גוגל כבר מבין את העסק הזה שאתם עובדים אצלו, ועל הדרך מנסים לעבוד גם עליו. כלומר, הוא כבר מזמן לא מסתפק בתוכן רובוטי וחסר משמעות שנועד רק ללכוד את הגולש ברשת, אלא הוא בוחן פרמטרים כמו זמן שהייה ואחוז נטישה, על מנת להעריך את האיכות של התוכן. בתוך כך, ככל שהתוכן שלכם יהיה איכותי יותר, כך זמן השהייה של הגולש בו יהיה ארוך יותר, אחוז הנטישה יקטן והציון שגוגל יתן לכם יהיה גבוה יותר, משמע, תמוקמו גבוה יותר בתוצאות האורגניות.
2. הקפידו על חווית משתמש נעימה: התוכן שלכם יכול להיות מדהים, מקצועי ויוצא דופן באיכות שלו. אם הגולש שלכם יגיע לאתר מוזנח שזמן הטעינה שלו הוא מייגע וחוויית המשתמש בו לו נוחה ולא נעימה, לא עשיתם בזה שום דבר, ותהליך הקידום ייכשל. מה יקרה במצב כזה? נכון, כבר דיברנו על זה, אחוז נטישה גבוה ובעקבות זה גם ציון נמוך מגוגל, מה שיגרום לכם לירידה בטראפיק ובתוך כל בהכנסות. לכן, הקפידו על חוויית משתמש נעימה ורגועה, תנו לתוכן את המקום שלו, הבליטו החוצה את האלמנטים שיכולים לסייע לכם בהגדלת ההמרה, בצעו אופטימיזציה על מנת שהדפים באתר לא יהיו כבדים ולבסוף, הלקוח שלכם פשוט ירצה לחזור. אנחנו מעריכים את זה שיש לכם את המעצב הכי מושלם עלי אדמות ויצרתם סרטונים לפנים, אבל השתדלו מאד לא להעמיס על האתר, גוגל אוהב שהאתרים שלו עולים כמה שיותר מהר. 3. המלצות רבותיי, המלצות: זה לא באמת אם אתם עושים קידום אתרים באנגלית, עברית או כל שפה אחרת, אם לא יהיו לכם המלצות אף אחד לא יגיע אליכם. מה זה אומר המלצות בשפת הקידום בגוגל? נכון, קישורים. ככל שיותר ויותר אתרים חיצוניים ימליצו עליכם ויפנו גולשים לאתר שלכם, כך גוגל יתפוס ממנו יותר. הקישורים הללו (ההמלצות) מסייעים מאד לגוגל להבין מה העוצמה של האתר שלכם, למרות שהם ברובם קישורים לא טבעיים שנרכשו בכסף. קחו דוגמא, נניח ואתם מקדמים אתר של חשמלאי למשל, ככל שאתרים חיצוניים, משמעותיים ורשמיים יותר ישלחו אליכם קישורים, כך האתר שלכם יזכה לציון גבוה יותר. שוו בנפשכם שאתם מקבלים קישור כזה היישר מהאתר של חברת החשמל, אתם מבינים את הכוח, נכון? בהצלחה! תגיות של המאמר:
|