דרוג:
בפרסי המיתוג העולמיים המאוד יוקרתיים - הכרת הכבוד הגלובלית האולטימטיבית למותגים, כעת במהדורה ה-12 שלהם, יותר מ-400 מותגים מ-45 מותגים צוינו "מותג השנה" אחרי תהליך הגשת מועמדויות והצבעה קפדני שהתקיים בין פברואר ויולי השנה, ויותר מ-250,000 משתתפים צרכניים ברחבי העולם למרות שהקשיים שגרמה מגיפת קוביד-19. את הפרסים, שהם עכשיו בשנתם השביעית, מארגן פורום המיתוג העולמי, ארגון ללא כוונת רווח גלובלי שמוקדש לקידום אמות המידה של תעשיית המיתוג. המהדורה ה-12 של הפרסים מתוכננת להתקיים במרץ 2021 בארמון קנזינגטון בלונדון, הבית של הפרסים מאז 2015. רשימת הזוכים המלאה זמינה עכשיו. בין המותגים מהרמה העליונה שצוינו כזוכים ברמה הגלובלית: קוקו, Faber Castell, פנדר, היינץ, איקאה, לגו, McCain, נטפליקס, פיילוט, ספוטיפיי, Yakult וימאהה, בין היתר. בין הזוכים ברמה האזורית: Anchor (ניו זילנד), Cotton On (אוסטרליה), Elkjøp (נורווגיה), לולו (איחוד האמירויות), Isetan ויוניקלו (יפן), בין היתר. הזוכים נשפטים באופן ייחודי דרך שלוש זרימות: שווי מותג, מחקר של השוק הצרכני והצבעה אינטרנטית של הציבור. שבעים אחוז מתהליך מתן הציון מגיע מהצבעות של הצרכנים. יכול להיות רק מנצח אחד בכל קטגוריה מכל מדינה. יש גידול קבוע בהשתתפות של המצביעים בכל שנה מאז שהפרסים נוצרו. מדינות משתתפות רבות נוספו לרשימה השנה כולל אירלנד וניו זילנד. השנה הזאת הייתה תקופה מאוד קשה לעסקים בכל העולם. קוביד-19 הכריחה מותגים רבים להסתגל למצב נורמלי חדש, ופרסי המיתוג העולמיים מציינים את המאמצים שהעסקים האלה השקיעו במיתוג והשיווק שלהם. ההתרגשות גוברת לקראת פרסי המיתוג העולמיים של 2020-2021", אמר ריצ'רד ראולז, יו"ר הפורום. הפורום מארגן ונותן חסות למגוון של תוכניות לימוד ומידע, וגם מפרסם חדשות על מיתוג באתר שלו שמגיע לקהל גלובלי של יותר מ-35 מיליון מבקרים בשנה..
אודות פרסי המיתוג העולמיים
פרסי המיתוג העולמיים הם הפרסים הראשונים במעלה של פורום המיתוג העולמי. הפרסים מכירים בהישגים של כמה מהמותגים הטובים ביותר בעולם. הזוכים נבחרים לפי שווי מותג, מחקר שוק והצבעה אינטרנטית של הציבור.
אנשי קשר
עיתונות: מקור: World Branding Awards תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי. תגיות של המאמר:
|