דרוג:
למרות שחשיבות ההון העצמי למותג נותרה בעינה, הדרך שבה יש להמשיך לבנות את המותג בעולם הדיגיטלי המתחרה, התפתח והשתנה מאוד. לכן, חשוב להבין את הדרך שבה הרעיון של בניית הון עצמי למותג, נוגע למעורבות שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. באופן טבעי, בניית הון עצמי למותג דורשת השקעת זמן ומאמץ בהתחברות לקהל היעד. המשמעות היא שאין פתרון קסם ליצירת מודעות חיובית למותג, ועליכם להשקיע מאמץ אמיתי כדי לפתח חברה נהדרת המציעה מוצרים או שירותים מעולים. יחד עם זאת, התפתחות האינטרנט והופעת המדיה החברתית מאפשרות לאנשים גישה קלה מאי פעם לחברות השונות. מצב זה, כפי שיכול לספר לכם כל משרד פרסום מוביל בתחום, הגדיל את הצורך של העסקים להיות נוכחים באופן פעיל ברשתות החברתיות כדי להציג את הערכים, המוצרים, היצירתיות והשירותים שלהם. כעת, שקיפות היא בלתי נמנעת ויש לטפח ולהעריך את תרומתה לעסק ללא הרף. המדיה החברתית אמנם לא תפתור את כל אתגרי ההון העצמי למותג, אבל היא יכולה למלא תפקיד משמעותי בדרך שבה הקהל יתחבר למותג שלכם ויתפוס את החברה שלכם. כלומר, אנשים שעוקבים אחריכם ברשת, מצפים ליותר מהמותג שלכם. ואם אתם לא משקיעים מאמץ אמיתי ברשתות החברתיות, עד מהרה תגלו שהמתחרים מתחילים להשתלט על המרחב שלכם. מדיה חברתית היא המקום שבו השיווק מתרחש מפה לאוזן, והמקום אליו אנשים פונים כדי לפגוש את המותג, את העובדים ואת מנהלי החברה. נוכחות מקוונת של המותג שלכם, במיוחד נוכחות חברתית, יכולה להיות נכס הבונה הון עצמי למותג ומוסיף ערך לצרכן ולחברה. כדי להשיג זאת, מומלץ להתייעץ עם חברה המתמחה בקידום מותגים ברשת. חברה שכזו תוכל להכין עבורכם תכנית ואסטרטגיה שיקדמו את המותג שלכם ברשתות החברתיות. כמו בכול דבר אחר, מהלך שגוי במדיה החברתית יכול להשפיע לרעה על ההון העצמי למותג, אבל הימנעות מוחלטת מנוכחות בפלטפורמות החברתיות הגדולות, גם היא תפגע במותג. כדי לבנות למותג הון עצמי יעיל במדיה החברתית, עליכם להבטיח שהתכנית כוללת מרכיבי מפתח המבטיחים צמיחת הון עצמי במדיה החברתית, כגון:
תגיות של המאמר:
|