האם צריך היום פליירים?

דרוג:

ישנם כיום לא מעט אמצעי פרסום - אמצעים ויזואליים ושמיעתיים לעומת אמצעים וירטואליים ומוחשיים. בשנים האחרונות עולם הפרסום עבר מהפיכה של ממש, מה שאומר שרוב המדיות של פעם נדחקו הצידה אל מול האינטרנט והכוח הגדול שלו. בעבר, פליירים היו אמצעי פרסום שנעשה בו שימוש תדיר, אך היום כבר פחות אך האופציה הזו לא נעלה לגמרי מן העולם. יש לא מעט ויכולים בעולם הפרסום על כוחם של אותם הפלאיירים והאם בכלל הם כדאיים, ואולי התשובה נמצאת דווקא בשאלה – אם רוב האנשים אל עושים בזה שימוש אולי התחרות ירדה וזה משתלם?

מה צריך להיות בהם?

אם כבר מחליטים ללכת על פליירים אז כדאי לעשות את זה נכון. פלאייר צריך להיות קריא וצריך להיות עם מסר ברור, ויותר מכל הוא אמור למשוך מבחינה ויזואלית. אם כבר הולכים על אחד כזה אז כדאי להשקיע, וכדאי לחשוב מה יגרום למי שמקבל אותו לא לזרוק אותו מיד לזבל אלא לקרוא אותו ואולי אפילו להשתכנע ולקנות את המוצר המפורסם בו או ליצור קשר או כל דבר אחר שנדרש בפלאייר כזה. בסופו של דבר תלוי כמובן גם בכמה רווח ניתן לקבל מכל לקוח, ואם מדובר על כסף קטן אז אולי שווה לשקול בכלל את העניין ואת ההשקעה הזו.

למה חייבים כרטיסי ביקור?

בניגוד לפלאייר, כרטיס ביקור הוא אמצעי פרסום שעדיין לא נס ליחו מן העולם. הרי מדובר על אחד כזה שאמור להציג את מי שמחזיק אותו ואמור לספר עליו ועל העסק בו הוא עובד בכמה מילים. כרטיסי ביקור קיימים כבר שנים רבות והם משמשים כל אחד כמעט שעובד באופן עצמאי כמו גם כל אחד שיש לו תפקיד בעסק כלשהוא. כרטיסי ביקור אמורים לתת פרטים ליצירת קשר וכמובן גם כמה פרטים על זה שמחזיק אותם כפי שציינו, והם ניתנים בדרך כלל בסוף פגישה או הרצאה כשרוצים לשמור על פרטי יצירת קשר של אנשים אחרים.

בסופו של דבר כל מה שקשור לפרסום הוא עניין של תקציב, ונכונות להשקיע בפרסום.

 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים