כרטיסי ביקור – אין הזדמנות שנייה לרושם

דרוג:

כשאנו מפרסמים את העסק שלנו בכל פרסום שהוא אנו לא נראים בעיני הלקוחות שליו אלא אך ורק החומר הפרסומי הוא זה שהם רואים. אך אם אנו נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים שלנו או עם אנשים שלא התכוונו לפגוש אך הם עשויים להיות הלקוחות הבאים שלנו אנו חייבים לעשות עליהם רושם ראשוני עז. אין הזדמנות שנייה לרושם ראשונה כבר נאמר ואכן אנו חייבים לספק את הסחורה ואם יש לנו כרטיסי ביקור איכותיים מספיק נוכל להיראות כמקצוענים, רציניים, ומבוקשים. אך מהם אותם כרטיסים בכלל? מי צריך אותם? מה צריך להיות בהם?

מהם כרטיסי ביקור?

כרטיסי ביקור כשמם כן הם, כרטיסים אותם או משאירים לאחר ביקור במקום כלשהו. הכרטיסים הללו הם כרטיסים זעירים, כרטיסים אשר ניתן להכניס לכיס, והם כוללים כמה פרטים עלינו או על העסק שלנו, פרטים כמו שם פרטי שם משפחה, טלפון, כתובת אתר אינטרנט, כתובת דואר אלקטרוני ואם יש עוד כמה פרטים חשובים אז גם אותם צריך להכניס. הכרטיסים הללו צריכים להיות מעוצבים וצריכים לכלול את השפה המיתוגית של העסק שלנו, וכדאי שאת העיצוב יעשה איש מקצוע, מעצב גרפי שיוכל להעביר בכרטיס אחד קטן מסר גדול וברור.

איפה מדפיסים אותם?

עמית מרדכי - כרטיסי ביקור ניתן להדפיס בכל בית דפוס שהוא. אם אתם רוצים להדפיס כרטיסים כאלו אתם חייבים ללכת לבית דפוס איכותי, בכדי שהם יודפסו באיכות הראויה וישרדו מספיק זמן. יש לא מעט בתי דפוס ויש מחירים כאלו ואחרים אך שווה להשקיע מעט בשביל להדפיס כרטיסים טובים ואיכותיים מספיק. ניתן להדפיס בשני הצדדים ובכל צד יהיה מידע בשפה אחרת, וניתן להדפיס רק על צד אחד ואפילו להנפיק כרטיס ביקור מגנטי אותו ניתן יהיה לתלות על המקרר.

אז אם אתם בעלי עסק כלשהוא או שאתם עצמאיים אתם חייבים שיהיו אתכם כרטיסים כאלו, כרטיסים אשר יצביעו על מה שאתם עושים וספקו את כל המידע ליצירת קשר במקום אחד קטן. אז קדימה למה אתם מחכים? לכו לעצב ולהדפיס את הכרטיסים.


תגיות של המאמר: עמית מרדכי |

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)