כרטיסי ביקור – אין הזדמנות שנייה לרושם

דרוג:

כשאנו מפרסמים את העסק שלנו בכל פרסום שהוא אנו לא נראים בעיני הלקוחות שליו אלא אך ורק החומר הפרסומי הוא זה שהם רואים. אך אם אנו נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים שלנו או עם אנשים שלא התכוונו לפגוש אך הם עשויים להיות הלקוחות הבאים שלנו אנו חייבים לעשות עליהם רושם ראשוני עז. אין הזדמנות שנייה לרושם ראשונה כבר נאמר ואכן אנו חייבים לספק את הסחורה ואם יש לנו כרטיסי ביקור איכותיים מספיק נוכל להיראות כמקצוענים, רציניים, ומבוקשים. אך מהם אותם כרטיסים בכלל? מי צריך אותם? מה צריך להיות בהם?

מהם כרטיסי ביקור?

כרטיסי ביקור כשמם כן הם, כרטיסים אותם או משאירים לאחר ביקור במקום כלשהו. הכרטיסים הללו הם כרטיסים זעירים, כרטיסים אשר ניתן להכניס לכיס, והם כוללים כמה פרטים עלינו או על העסק שלנו, פרטים כמו שם פרטי שם משפחה, טלפון, כתובת אתר אינטרנט, כתובת דואר אלקטרוני ואם יש עוד כמה פרטים חשובים אז גם אותם צריך להכניס. הכרטיסים הללו צריכים להיות מעוצבים וצריכים לכלול את השפה המיתוגית של העסק שלנו, וכדאי שאת העיצוב יעשה איש מקצוע, מעצב גרפי שיוכל להעביר בכרטיס אחד קטן מסר גדול וברור.

איפה מדפיסים אותם?

עמית מרדכי - כרטיסי ביקור ניתן להדפיס בכל בית דפוס שהוא. אם אתם רוצים להדפיס כרטיסים כאלו אתם חייבים ללכת לבית דפוס איכותי, בכדי שהם יודפסו באיכות הראויה וישרדו מספיק זמן. יש לא מעט בתי דפוס ויש מחירים כאלו ואחרים אך שווה להשקיע מעט בשביל להדפיס כרטיסים טובים ואיכותיים מספיק. ניתן להדפיס בשני הצדדים ובכל צד יהיה מידע בשפה אחרת, וניתן להדפיס רק על צד אחד ואפילו להנפיק כרטיס ביקור מגנטי אותו ניתן יהיה לתלות על המקרר.

אז אם אתם בעלי עסק כלשהוא או שאתם עצמאיים אתם חייבים שיהיו אתכם כרטיסים כאלו, כרטיסים אשר יצביעו על מה שאתם עושים וספקו את כל המידע ליצירת קשר במקום אחד קטן. אז קדימה למה אתם מחכים? לכו לעצב ולהדפיס את הכרטיסים.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים