להיות זכיין לדוכני מזון

דרוג:

להיות זכיין לדוכני מזון – פעולה שיש בה ברכה רבה, אך חשוב להיות שקול לפני קבלת ההחלטות. מדוע זו ברכה? מה היתרון בהיותך זכיין לדוכני מזון? ובכן, נניח שעד היום חששת להקים עסק לבד: חששת מפרסום, קידום, שיווק, בניית קמפיינים וכד', אך לעומת זאת – מהוצאות כמו קניות ולוגיסטיקה החשש היה מופחת. עבור אנשים כמוך-בדיוק מתאימה זכיינות מזון. אתה לא נדרש לבנות שם, אתה לא נדרשת לקמפיינים, משום שאתה מייצג רשת ידועה. על דוכן המזון יתנוסס השם והלוגו של אותה רשת מזון: מסעדה עם סניפים, בית קפה, סופרמרקט, וכד'. כל שתצטרך לעשות הוא למכור, וליהנות מהרווחים בשמו של אותו מותג ידוע.
 
חשיבות בחירת המזכה
 
לבחירת המזכה חשיבות מכרעת. עלייך לעקוב בעיתונים, ברדיו, באמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית – ולחפש בנרות כתבות על אותה רשת, לוודא ששמה עולך לפניה, שהלקוחות מרוצים ושהאימג' הכללי שנבנה בציבור לאותו מותג-מזכה הוא חיובי.
 
הבדיקה השנייה שחשוב מאד שתערוך היא בדיקה כלכלית. גש לגזברות החברה שאתה עתיד להיות זכיין שלה, ובקש לראות מאזנים, דו"חות רווח והפסד ודו"חות תזרים מזומנים. זה ייתן לך אינדיקציה לגבי רווחיותה של החברה.
 
לדוגמה: חברה אלמונית ידועה כחברה יקרה, אשר עיקר לקוחותיה מהמגזר העסקי. חברה פלונית, לעומת זאת, מוכרת רק ב Xש"ח את כל מוצריה, ועם לקוחותיה נמנה כלל הציבור. האם זה אומר איזו חברה רווחית יותר? לא, משום שבסנריו אחד – ייתכן ולחברה אלמונית יש לקוחות שמוכנים לשלם הרבה מעל לממוצע, ובכך החברה מניבה רווחים תוך זמן קצר. מנגד, ייתכן כי דווקא צבירת הכסף האטית והמעטה מלקוחות רבים שפוקדים את הקופה, כפי שמקובל בחברה פלונית, היא שתניב יותר רווחים. עד שלא תצפה במאזנים ובדו"חות – לא תדע.
 
דאג לבניית תכנית עסקית
 
במידה ובדקת את המזכה תדמיתית וכלכלית, וניכר כי הוא מותג בעל שם שכדאי להיות זכיין שלו, אין לנוח על זרי הדפנה. יש לבנות תכנית עסקית, לבדוק את השטח בו תעבוד, לשוחח עם האוכלוסייה – החל מחנויות שכנות ועד לאנשי מפתח שגרים/מבלים באזור. מהשיחות, חשוב להבין מהן ההעדפות הצרכניות של הציבור הזה: קמעונאיות/סיטונאיות, בשר וחלב/אוכל טבעוני, מזון עם גלוטן/מזון לחולי צליאק, וכד'. על סמך הממצאים – בנה תכנית ייבוא רווחית שתסייע לך למכור לתושבי האזור
רוצים לקרוא/ לשמוע על זכיינות מזון ברשת רוני ודני? היכנסו קראו וקבלו מידע מפורט בנושא.

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)