דרוג:
בתערוכת EuroShop שהתקיימה בגרמניה, זכתה חברת PRICER בפרס החדשנות הטכנולוגית. בתערוכה הוצגו החידושים המתקדמים בתחום הקמעונאות והמיתוגקבוצת הדיה, החברה המובילה בישראל לפרסום ומיתוג נקודות מכירה, ביקרה בתערוכת יורושופ (Euroshop) המציגה את כל החידושים, ההמצאות והאפשרויות בתחום הסחר הקמעונאי והתערוכות. בתערוכה שנערכה בדיסלדורף שבגרמניה השתתפו 109,000 מבקרים מ-110 מדינות העוסקים במכלול התחומים הקשורים לתחום: קמעונאים, יצרנים, מעצבים ומפרסמים, כדי לראות מה התחדש ולנסות לזהות את "הדבר הבא" וכדי להתעדכן בכל ההתפתחויות האחרונות בתחום. "אין ספק שהעתיד כבר כאן. אנו פועלים שגם הקמעונאים והקונה הישראלי יוכלו ליהנות מההתפתחויות הללו ולייצר קפיצת מדרגה בתקשורת עם הקונה בגובה העיניים ובדיאלוג ישיר", ציין עופר גל בעלים ויו"ר קבוצת הדיה. התערוכה מסמנת את כברת הדרך המקצועית שעברה הדיה מאז היווסדה על ידי גל, לפני 27 שנה, ואת ההתפתחות המרשימה של ענף הקמעונאות בישראל, אשר לחברת הדיה חלק משמעותי ביצירת השינוי המהותי שעבר הענף במהלך השנים. במסגרת התערוכה חולקו פרסים לחברות מצטיינות, ביניהן חברת PRICER. החברה זכתה במקום הראשון בפרס היוקרתי Reta Europ על חדשנות טכנולוגית קמעונאית עבור שילוב תגי המחיר של PRICER בכל רשת Media Market , ויצירת מוצר פורץ דרך עבור הרשתות הקמעונאיות ועבור הקונה בחנות. המוצר של PRICER סורק בכל זמן נתון את מחירי המוצרים שבחנות ויוצר השוואה בין המחירים שבחנות לחנות האינטרנטית. כך נוצרת רמת מחירים תחרותיים שלא הייתה קיימת עד כה. כמו כן, הדיה ממשיכה לייצג חברות בינלאומיות בישראל כדי להביא ללקוחותיה את מיטב החדשנות ומוצרים שיעניקו להם פתרונות מדויקים לצרכים שלהן: בהם חברת קוליו, סיטור ואף חתמה במהלך התערוכה עם חברות חדשות כדי לספק ללקוחות החברה את פתרונות חדשניים ומדויקים לצרכיהם.
"הדיה, כחברה המובילה את תחום הנראות הקמעונאית בישראל, מקפידה להביא ללקוחותיה את הפתרונות החדשים והחדשנים ביותר לנקודות המכירה ולשם כך אנו נוסעים בכל שלוש שנים לתערוכה זו ואין ספק שהתוצאות מדברות בעד עצמן אנו בכל פעם מגדילים את קשרי העבודה עם חברות בחו"ל וכך מתאפשר לנו להביא את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות החברה" ציין גל.
"בתערוכה השנה, אנו עדים לפיתוח מוצרים המחברים בין הערוצים השונים ומחברים בין החנות לקונה ויותר מוצרים שלמדו לעבוד עם השינויים הטכנולוגים. היתרון של השינוי הטכנולוגי הוא שהקונה בחנות יקבל מסרים יותר ברורים ומדויקים לצרכים שלו ויפסיק לראות מסרים שאינם רלוונטיים עבורו" הסביר גל. עוד הוסיף גל, "אני מאוד מרוצה מהתערוכה השנה בעיקר שהיא יצרה שפע של הזדמנויות עסקיות. יורושופ מהווה מקום מפגש רב לאומי עם כל העוסקים בתחום", גל מציין פגישה מפתיעה במסגרת הכנס, בה נפגש עם איש עסקים לבנוני שייצג חברה שפיתחה יחידת פרסום אקטיבית המעבירה נתונים על המוצרים, מיקומם ומבצעים רלוונטיים, "בעבר היו מוצרים דומים אך העלות היקרה ומורכבותו של המוצר לא צלחה", מסביר גל, "הפעם מדובר ביחידה מאוד אפקטיבית והדיה מתכוונת להביא את המוצר החדשני לישראל ולעשות עמו מהפכה באופן הקנייה בישראל".
על פי שיחות עם מארגני הכנס, אומר גל, תערוכת היורושופ השנה, "שברה את כל השיאים הקודמים של התערוכה שקדמה לה, בשנת 2011. בתערוכה השתתפו רבים ממקבלי ההחלטות בתחום. 2,226 המציגים מ- 57 מדינות כללו את מובילי השוק מכל המגזרים, כמו גם חברות צעירות משווקים צומחים". |