דרוג:
במסגרת התרחבותה של חברת הקייטרינג המצליחה "אוצרין", הפניה לקהלים חדשים והמעבר למשכן קבע בבית יפואי, נבחרה "לוטן תדמיות" לנהל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית שלה ולמצב את המקום ואת שרותיו, כחלק ממחלקת העסקים של החברה, הכוללת בין היתר את מסעדת הס בירושלים, מישל מרסיה, ועוד.
"אוצרין" היא חברת קייטרינג הפועלת בכל רחבי הארץ בהצלחה רבה מזה הרבה שנים, בניהולם ובבעלותם של השף הצרפתי פבריס וזוגתו דורית. כעץ החליטו השניים להרחיב את שירותיהם ומצאו משכן קבע במבנה היסטורי ביפו העתיקה, אשר יכלול גם בית קפה פעיל וגם מקום לאירועים פרטיים ועסקיים. הקונספט של המקום החדש ישמור על הדיוק, הטריות, העדינות והאסטיקה של האוכל וצורת ההגשה האופיינית ל"אוצרין".
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "לוטן ממשיכה להתפתח לכיוונים שונים, לאחר שהפכה מחברה המתמקדת בשירותים המתבססים על קשרי מדיה, לחברה הנותנת שירותי תדמית ושיווק מהמעלה הראשונה, היא מצרפת לשרותיה לקוחות מעולמות תוכן מגוונים, תוך הקפדה על לקוחות בעלי סטנדרטים גבוהים במוצרים ובשיווק. אנו ממשיכים להרחיב את סל השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו ובין מוצרי היח"צ שאנו מספקים ללקוחות יש גם תוכן וידאו, רשתות, כנסים ועוד".
"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה,
הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.
תגיות של המאמר: יחסי ציבור |
לוטן תדמיות |
|