דרוג:
חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" נבחרה לנהל את תקציב היח"צ של תכנית הלימודים החדשה "בית לאמנות ישראלית" אותה מפעילה לראשונה בישראל המכללה האקדמית תל אביב-יפו, כחלק ממחלקת מוסדות החינוך והתרבות הענפה, הכוללת גם את קרן אתנה, הסדנא לציור ורישום ירושלים, בית הספר דרך צילום ועוד.
בית לאמנות ישראלית שקם בימים אלה במכללה האקדמית תל אביב- יפו, פרי יוזמתם של ד"ר גדעון עפרת ורודי בינט, הוא התשובה לחסך הגדול שקיים בשדה התרבות המקומי כבר עשרות שנים: לימוד ומחקר של אמנות ישראלית. בבית לאומנות ישראלית ימצאו עניין אלה השואפים להרחיב אופקים ולהעמיק ידע וגם אלה המתכוונים לעסוק בתחום הכתיבה, האוצרות, ניהול הגלריות וניהול האוספים. הבית יהיה מקום מפגש עם אנשים מובילים בעולם האמנות הפלסטית בארץ: חוקרים, אוצרים ואמנים.
בית לאמנות ישראלית גייס לשורותיו את מובילי המרצים בתחום האמנות בישראל וביניהם: שרה ברייטברג סמל- אוצרת וחוקרת, אלן גינתון- אוצרת בכירה לאמנות ישראלית, ד"ר דויד גרייבס- חוקר ומרצה, ד"ר איה לוריא- אוצר וחוקרת, אמיתי מנדלסון- אוצר וחוקר, ד"ר גדעון אפרת- חוקר, מרצה ואוצר, ד"ר חוסני אלח'טיב שחאדה- חוקר ומרצה, פר' צבי אפרת- אדריכל, חוקר ומרצה, יונה פישר- אוצר וחוקר, מאירה פרי – אוצרת, יגאל צלמונה- אוצר, מרצה וחוקר, פר' מיכה קירשנר- אמנן ומרצה, ד"ר סמדר שפי- אוצרת ומרצה, טלי תמיר- אוצרת ומרצה.
יעל לוטן, מנכ"לית 'לוטן תדמיות' התייחסה לקבלת התקציב:
"יש האומרים אין הנחתום מעיד על עיסתו, יחד עם זאת נדמה כי זה המקום לספר ש"לוטן תדמיות" בעשרים שנה האחרונות שינתה את פני יחסי הציבור לאמנות.
אני רואה זאת כשליחות גדולה, מתוך אמונה בכוחה של האמנות ותרומתה ליצירה של עם ותרבות ובשל כך, אנו נמשיך לייצג את האמנות בישראל להביא אותה להכרה גוברת והולכת בארץ ובעולם. יוזמה מבורכת זאת של "הבית לאמנות ישראלית" עונה בפירוש על צורך גדול בתחום ומהווה צעד נוסף בלימוד ומחקר של הנושא".
חברת "לוטן תדמיות" מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, מוזיאונים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
תגיות של המאמר: יחסי ציבור |
לוטן תדמיות |
|