דרוג:
חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" תנהל את תקציב יחסי הציבור של אלי היבש
יחסי הציבור'"לוטן תדמיות" חתמה השבוע על הסכם ניהול האסטרטגיה תדמיתית והתקשורתית של מעצב התכשיטים אלי היבש, כחלק ממחלקת העיצוב של החברה, הכוללת בין היתר את מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, דומאר אמנים, סטודיו G, מעצבת התכשיטים ברוריה ויינטראוב ועוד.
אלי היבש הוא בוגר בצלאל, המעצב תכשיטים יחידים במינם, אשר נדמה כאילו כל אחד מהם עוצב בהזמנה מיוחדת. במהלך הקריירה שלו עסק היבש במגוון רב של תחומים, ביניהם עיצוב רהיטים בהזמנה אישית, עיצוב חזותי ואינטראקטיבי ועוד, מה שהקנה לו ידע רב וניסיון בעיסוק בחומרים ובטכניקות לא שגרתיות. היבש משקיע בכל תכשיט את מלוא תשומת הלב על מנת להגיע לתוצר המושלם ועושה שימוש בחומרים בלתי שגרתיים כמו עץ, עור וברזל חלוד המתשלבים תחת ידיו האמונות עם כסף וזהב 24 קאראט. גישתו הייחודית והאישית לעיצוב נוכחת מאוד גם בסדנאות עיצוב התכשיטים אותן הוא מוביל - סדנאות אשיות ואינטימיות, בהן יוצרים התלמידים כל אחד לעצמו.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: " אלי היבש הוא שילוב נדיר של מעצב אמן, אשר בונה את תכשיטיו כאילו היו פסלים , תכשיטיו הם אסתטיקה צרופה ואנו שמחים לצרף אותו לשורה שלמה של לקוחות מהתחום וליצור עבורו את אסטרטגיית המיצוב המנצחת"
לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה,
מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד. תגיות של המאמר:
|