דרוג:
חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" מקבלת לקוחה נוספת לשורותיה במסגרת מחלקת התרבות והאמנות שלה. "לוטן תדמיות" נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של הזמרת שרון עזריה, אשר מצטרפת ללקוחות מובילים במחלקה, בניהם: המנצח והמלחין מיכאל וולפה, פסטיבל צלילים במדבר, ההרכב הקאמרי שלישיית עתר, המנצח רועי אזולאי ועוד רבים.
שרון עזריה הוציאה כבר שני אלבומים: "עכשיו זה הזמן" 2003, ו"הבית שלי" 2008, ועובדת בימים אלו על הוצאת אלבומה השלישי, תוך שהיא מופיעה בכל הארץ עם שיריה החדשים והישנים במופע האינטימי "דגל לבן" – שיר גיטרה וסיפור. להיטה הגדול ביותר הוא הקאבר לשיר "בראשית" אשר זוכה מאז הוצאתו לרדיו ועד היום לכמות השמעות אדירה. בנוסף, היא גם מעבירה שיעורי פיתוח קול ועוסקת בקריינות לפרסומות ודיבובים לסדרות ילדים. חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. בנוסף מקדמת "לוטן תדמיות" במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. תגיות של המאמר: שרון עזריה |
לוטן תדמיות |
|