הזוכות הגדולות בפרסי השירות של ישראל

דרוג:

כנס שירות וחווית לקוח השנתי של ישראל התקיים זאת השנה ה-17 ברציפות. במסגרת הכנס, אותו מוביל המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מחולקים פרסים לחברות שביצעו מהלכים חשובים לשיפור השירות שהן מעניקות ללקוחותיהם.

השנה ישנן מספר חברות שזוהי הפעם הראשונה בה הן לוקחות חלק בתחרות בכדי לקבל הכרה והוקרה על פעילותן בתחום השירות. בכנס ובתחרות השנה לקחו חלק כמה מהחברות המובילות במשק, ונכחו בכנס מנהלים בכירים כגון אביה מזרחי מגן מנכ"לית פתאל, אלכס האנטר, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת וירג'ין העולמית וריצ'רד ברנסון, דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל וגיל גבע יו"ר תדהר.

תחרות השירות מחולקת לשש קטגוריות – השירות כשותף אסטרטגי B2C, השירות כשותף אסטרטגי B2B, דיגיטל ורשתות חברתיות, פשטות בשירות, השירות מתחיל מבפנים ושירות במגזר הציבורי. לקבוצת שלמה MAX מבית לאומי היו 3 זכיות לכל אחת. אחריהן מתייצבות אלקטרה FM ומלונות פתאל עם שתי זכיות כל אחת ופרטנר, הלמן אלדובי, החברה לשירותי סביבה, עיריית כפר סבא, נ.נווה -בגדדי, חטיבת מופ"ת, עמידר ועיריית רעננה עם זכייה אחת.

אלו הארגונים שזכו במקומות הראשונים בכל קטגוריה:

  • השירות כשותף אסטרטגי B2C – פרטנר.
  • השירות כשותף אסטרטגי B2B – אלקטרה FM.
  • דיגיטל ורשתות חברתיות – MAX מבית לאומי.
  • פשטות בשירות – קבוצת שלמה.
  • השירות מתחיל מבפנים – מלונות פתאל.
  • השירות במגזר הציבורי – מופת.

בנוסף, נ. נווה – בגדדי זכתה בתעודת הצטיינות על מהלך גדול בארגונים קטנים ועיריית כפר סבא על מהלך גדול בארגונים ציבוריים.

שרון משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול: “גם השנה זכינו לראות מהלכים מרשימים אשר זיכו את הארגונים בפרסים, על כך שהציבו את נושא השירות וחווית הלקוח בראש סדרי העדיפות שלהם. זאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון".

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)