דרוג:
בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט במשך שני העשורים האחרונים, צצות שיטות חדשות לפרסום לצד הישנות - פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל הרשתות החברתיות.כיום כל בעל עסק צריך דף פייסבוק, לעיתים גם ערוץ ביוטיוב או דף חברה בלינקדאין, על מנת לבסס את עצמו בקהילה ולהיות מוכר. בניגוד לעבר, היום כמעט כל אחד נמצא בפייסבוק לפחות פעם אחת ביום ולכן חשוב מאוד לכל עסק שרוצה להצליח להיכנס לפייסבוק ולייצר אינטראקציה עם הלקוח. יתרון משמעותי הוא בכך שהיום, כלי הפרסום שעומדים לרשותו של כל עסק הם הרבה יותר זולים מבעבר, שהצריכו תקציבי ענק. אינטראקציה עם הלקוח באינטרנט היא דבר מעניין, לפרסום בדיגיטל קיים יתרון בעניין זה על פני פרסום רגיל. בפרסום דיגיטלי ניתן לפלח את הקהל שאליו אנו רוצים לחשוף את העסק שלנו, כאשר לרוב אפשרויות הפילוח די נרחבות. לכן, בפרסום דיגיטלי אנו בעצם חוסכים עלויות וזמן, על ידי יצירת קשר ישיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולא זורקים מידע פרסומי לאוויר מבלי לדעת מי ייחשף אליו. פרסום בדיגיטל דרך רשתות חברתיות
לינקדאין: הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם. בעזרת רשת הלינקדאין אנשים יוצרים קשרים מקצועיים ומתוועדים לעבודות חדשות, פרויקטים ושיתופי פעולה עם אנשים בתחום או לא בתחום מרחבי העולם. אם בעבר הכל היה הרבה יותר מסובך בהקשר של שיתופי פעולה ולפרסם, היום בלינקדאין ניתן להקים קמפיינים על פי אפשרויות פילוח רחבות הקשורות לעולם המקצועי.
יוטיוב: הרבה עסקים בוחרים לפרסם את עצמם בסרטונים שרצים ביוטיוב, מה שיכול להתאים במיוחד לזמרים. תגיות של המאמר:
|