פרסום בדיגיטל לשנת 2018 - חשוב להכיר ולדעת

פרסום ויחסי ציבור :  |   | 22/4/2018
דרוג:

בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט במשך שני העשורים האחרונים, צצות שיטות חדשות לפרסום לצד הישנות - פרסום דיגיטלי הינו פרסום באינטרנט ככלל עם דגש לכל הרשתות החברתיות.

כיום כל בעל עסק צריך דף פייסבוק, לעיתים גם ערוץ ביוטיוב או דף חברה בלינקדאין, על מנת לבסס את עצמו בקהילה ולהיות מוכר. בניגוד לעבר, היום כמעט כל אחד נמצא בפייסבוק לפחות פעם אחת ביום ולכן חשוב מאוד לכל עסק שרוצה להצליח להיכנס לפייסבוק ולייצר אינטראקציה עם הלקוח. יתרון משמעותי הוא בכך שהיום, כלי הפרסום שעומדים לרשותו של כל עסק הם הרבה יותר זולים מבעבר, שהצריכו תקציבי ענק.

אינטראקציה עם הלקוח באינטרנט היא דבר מעניין, לפרסום בדיגיטל קיים יתרון בעניין זה על פני פרסום רגיל. בפרסום דיגיטלי ניתן לפלח את הקהל שאליו אנו רוצים לחשוף את העסק שלנו, כאשר לרוב אפשרויות הפילוח די נרחבות. לכן, בפרסום דיגיטלי אנו בעצם חוסכים עלויות וזמן, על ידי יצירת קשר ישיר עם הלקוח הפוטנציאלי ולא זורקים מידע פרסומי לאוויר מבלי לדעת מי ייחשף אליו.

פרסום בדיגיטל דרך רשתות חברתיות

לינקדאין: הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם. בעזרת רשת הלינקדאין אנשים יוצרים קשרים מקצועיים ומתוועדים לעבודות חדשות, פרויקטים ושיתופי פעולה עם אנשים בתחום או לא בתחום מרחבי העולם. אם בעבר הכל היה הרבה יותר מסובך בהקשר של שיתופי פעולה ולפרסם, היום בלינקדאין ניתן להקים קמפיינים על פי אפשרויות פילוח רחבות הקשורות לעולם המקצועי.

פייסבוק: הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, בה מבלים חלק מהאנשים בעולם למשך כמה שעות ביום. בביזנס מנג'ר, מערכת הפרסום של פייסבוק, ניתן לטרגט אנשים מכל העולם על פי תחומי עניין, אזור מגורים או שהייה, גיל ומגדר. ממשק הפרסום נוח לשימוש וקיימים מגוון מדריכים באינטרנט, כגון בית הספר של פייסבוק "בלו פרינט", שיכולים לעזור לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק.

גוגל אדס וגוגל אנליטיקס: שתי מערכות חשובות במיוחד לתהליך הפרסום של גוגל. הראשונה, גוגל אנליטיקס, אותה ניתן לחבר לאתר שלכם ובה נראה את מספר הכניסות לאתר לפי תאריכים, מהיכן הם הגיעו - מאיזה רשת חברתית, כמה זמן בממוצע הם שהו באתר ומהו הדף שהכי עניין אותם. על סמך גוגל אנליטיקס תוכלו לכוון את מערכות הפרסום השונות שלכם, זאת ברגע שיהיה לכם הבנה רחבה יותר לגבי האתר. השנייה, גוגל אדס, הינה מערכת הפרסום של גוגל הפועלת על פי מילות מפתח שהקהל מחפש או זיהוי של קהל המרות ועוד מגוון שיטות.
במידה ואתם מפרסמים בגוגל, תוכלו להיות הראשונים שיתגלו בחיפוש מילת מפתח ולגבור על המתחרים שלכם.

יוטיוב: הרבה עסקים בוחרים לפרסם את עצמם בסרטונים שרצים ביוטיוב, מה שיכול להתאים במיוחד לזמרים.  

אינסטגרם: יותר ויותר עסקים בוחרים לפתוח דף אינסטגרם ולפרסם דרך הפייסבוק גם באינסטגרם, בעדכונים ובסטורי.

לסיכום, לא לכל לקוח יתאימו אותן שיטות פרסום בדיגיטל זאת מכיוון שמדובר בקהל, תחום ושוק שונה –
כל אחד עם צרכים משלו ולכן, חשוב למצוא סוכנות פרסום שתדע להתאים את החבילה המושלמת שתעלה את העסק כמה מדרגות קדימה.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים