דרוג:
True מובילים קו אסטרטגי ייחודי, על פיו הקוד השיווקי והפרסומי המנצח טמון ביצירת מערכות יחסים קרובות ורגשיות בין מותגים לאנשים, בין המשרד ללקוחותיו ובין עובדי המשרד עצמם. מכאן, נולדו מטרות המשרד, שיטות העבודה שלו וכמובן התוצרים שלו – כאלו אשר בונים מערכות יחסים ארוכות טווח עבור כל מותג ומותג, משמרים, מטפחים ומחזקים אותן. זו גם הסיבה לבחירת השם TRUE, מתוך ההבנה כי אמון הוא הבסיס החשוב ביותר בכל מערכת יחסים טובה. המשרד החל את פעילותו בשנת 2010 תחת השם "ברזני לוי". לפני מספר חודשים יצא המשרד למהלך של מיתוג מחדש, ושינה את שמו ל-True. רובי ברזני – מנכ״ל ובעלים, מריה קניגין ברזני - סמנכ״ל לקוחות ופיתוח עסקי ושותפה, שחף לוי - סמנכ״ל קריאייטיב ושותף, ליאור נויפלד - סמנכ"ל אסטרטגיה ושותף, רועי קיש - סמנכ״ל דיגיטל ושותף ורותם באום - מנכ"ל True Media. בין לקוחות המשרד: קווי לילה, מבנה – מתחמי קניות, רשת PlugIn – חדרי קריוקי פרטיים, מטבחי רגבה, קפה גרג, הועד האולימפי, קבוצת הופ!, Epson, מטרופולין תחבורה ציבורית ועוד. בין הקמפיינים הבולטים והמצליחים שייצרה החברה עד כה ניתן למנות : קמפיין קווי לילה – צאו לבלות!, רשת - Pluginאי אפשר להסביר מה קורה בפלאגאין, ארוחת הבוקר קפה גרג, מבנה – פשווווט פשוט פשוט ועוד. מנכ"ל ובעלי החברה - רובי ברזני מסר: אני אנצל את ההזדמנות להודות לכל אנשי True המדהימים על האמונה בדרך, על המחויבות, על המסירות, על המקצוענות ועל הנתינה הגדולה שלכם. אוהב אתכם עד שדרות מדיסון וחזרה". תגיות של המאמר:
|