דרוג:
כאשר אתם עומדים לפני מסעות פרסום, אין כמו שלטים דיגיטליים שילוו את בית העסק ויוודאו שאתם צועדים בכיוון הנכון. עם שלטים דיגיטליים אתם מוודאים, למעשה, שהפרסום שלכם מצליח ובענק – יותר מאשר כל כלי קידומי אחר. האלטרנטיבות הן או שלט רגיל, ואת זה הרי לכולם יש ובכל הווריאנטים. מאידך, האפשרות הנוספת היא קידום באינטרנט, וגם את זה לכולם יש, והדבר תלוי באיכות המקדם שלכם. שילוט דיגיטלי הוא שירות ידוע למעטים, אשר מי שצופה בו רואה מיד אותך ולא את המתחרים, מה שמניע את הסיכויים שהשוק ייפול לזרועותייך. בחירת שלטים דיגיטליים למסעות פרסוםעל מנת להשכיל לבחור שלטים דיגיטליים למסעות פרסום הרושם הראשוני מאד חשוב, ולכן חשוב לבחור בחברה שיודעת לעצב שלטים דיגיטליים כנדרש, ולהביא אותם לפרודקשן על פי האפיון שלכם: הלוגו, והתכנים שיהיו על השילוט. ברירת המחדל הטובה ביותר היא להתייעץ עם עוסקים קודמים שכבר הלכו במתווה זה לגבי טיבה של חברה השילוט הדיגיטלי, או לחפש ברשתות חברתיות מידע והמלצות על חברות שכדאי לרכוש מהן את השירות. בהמלצות, הסתכלו על טיב השירות, על טיב השלטים שהוכנו ועל רמת החשיפה לה זכו השלטים. ככל שהפרמטרים הללו טובים יותר, הדבר מצביע על טיבה של נותנת השירות. היתרונות שבהצבת שלטים דיגיטליים למטרות פרסום
קידום פרסומי לפני המתחרים: אותך רואים קודם. חשיפה קלה גם כאשר הנהג/עובר האורח נמצאים רחוק ממוקד השילוט. הגעה קלה ללקוחות חדשים ולקבוצות של מספר לקוחות בקלות. בדרך כלל נהגים הם אוכלוסייה עמידה, שגם נעה בקבוצות, מה שמגדיל את הסיכוי שכל מתקשר שיטלפן אליכם יביא עמו עוד עשרות לקוחות פוטנציאליים שהיו עמו באוטו או מועסקים במקום עבודתו. תגיות של המאמר:
|