מיתוג חדש לאוניברסיטת תל- אביב – "בעקבות הלא נודע"

דרוג:

אוניברסיטת תל אביב משיקה בימים אלה מיתוג חדש.

לאחר 60 שנים של עשייה מוצלחת ומובילות בתחום ההשכלה הגבוהה, החליטה הנהלת אוניברסיטת תל אביב ובראשה נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר לחדד את "הסיפור" שלה ולעצב את האופן שבו יוצג כלפי פנים וכלפי חוץ.

המיתוג החדש גובש בתהליך מקיף שנמשך למעלה משנה וחצי. המרכיב האסטרטגי שמאחורי התהליך, עליו הייתה אמונה היועצת האסטרטגית עטרה בילר, מעמיד את המחקר בלב הנרטיב של האוניברסיטה, תוך שהוא עושה שימוש בסיסמה "בעקבות הלא נודע" ובאנגלית -"Pursuing the Unknown".

מתוך עבודה אסטרטגית ומחקרי עומק בקרב קהלים שונים, זיהתה אוניברסיטת תל-אביב שהכמיהה לגילוי ולמחקר מושרשת אצל כולם, ושקיים דחף מולד אצל כל אדם לגלות נושאים שעדיין אינם ידועים לו. כמיהה זו משותפת לסגל האקדמי של אוניברסיטת תל-אביב, המצוי במרדף תמידי אחר גילויים חדשים, אך גם לילד החוקר את העולם סביבו, לציבור הרחב המגיע בהמוניו לאירועים הנערכים באוניברסיטה במטרה ללמוד את מה שאינו יודע, לבוגר האוניברסיטה, המתמודדים בהצלחה עם עולם משתנה ומאתגר, ולתורמים שאת תרומתם למחקר ניתן להשוות להשקעה בסטארט-אפ בסיכון גבוה.

בקבוצות מיקוד ובראיונות בקרב סטודנטים ומועמדים ללימודים, נמצא שהסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מתמודדים בהצלחה עם סביבת למידה מאתגרת, ושהם מבינים היטב את ההבדל בין לימודים במוסד חוקר המכשיר אותם להתמודד עם "הלא נודע" ועם השינויים והאתגרים שייתקלו בהם במהלך חייהם, לבין לימודים הממוקדים בהכשרה לקריירה קרובה בלבד.

המושג "בעקבות הלא נודע" משקף שני ערכים מרכזיים נוספים בחזונה של האוניברסיטה: הבין-תחומיות הצובעת את המחקר ומאירה אותו מכיוונים שונים, ו"התל אביביות", אותה רוח של חופש וליברליות המאפשרת לחקור ולהעלות כל רעיון ללא מגבלות וללא כבלים.

על המרכיב היצירתי (ה"קריאייטיב") של תהליך המיתוג אחראים המעצב אורי נוה והרעיונאית טל ברקוביץ'. הקריאייטיב המודגם במצגת המצורפת - מייצר שפה עשירה שתתקשר את האסטרטגיה המיתוגית של אוניברסיטת תל אביב ותסמל אותה. הלוגו החדש מייצג למעשה "סיפור בשלושה שלבים": הוא מתחיל כמו המחקר ברעיון מופשט, מתפתח ונעשה ברור יותר, ומסתיים בעיגול מלא שבתוכו סמל האוניברסיטה הנוכחי. עם אימוצו של הלוגו החדש החליטה האוניברסיטה לשמור בתוכו את הסמל הקיים שלה, מתוך כבוד למורשת שהביאה אותה עד הלום.

השפה החדשה תאפשר גם לתת ביטוי לייצוג הייחודי של הפקולטות באוניברסיטה: שני העיגולים הראשונים יתנו ביטוי למאפיינים המיוחדים של כל פקולטה, והעיגול השלישי יכיל את סמלה הנוכחי של האוניברסיטה וישמר את זהותה הברורה.

בשבועות הקרובים תתחיל האוניברסיטה לתקשר את כלל פעילותה תחת השפה המיתוגית החדשה: באתר האוניברסיטה וברשתות החברתיות; באירועי האוניברסיטה, ובהם חבר הנאמנים, אתנחתא, חגיגות ה-60 להיווסדה ועוד.

המופע הגדול הראשון שבו יוצג המיתוג החדש של האוניברסיטה יהיה קמפיין הפרסום של היום הפתוח הקרוב, אשר יושק בדצמבר 2015 (היום הפתוח יתקיים ב-5 בפברואר 2016).

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

דגלים ממותגים לעסקים: הבחירה המושלמת לקידום המותג בעידן השיווק המודרני, דגלים ממותגים הפכו לאחד הכלי
קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)