דרוג:
מזה למעלה מ-40 שנה, מפתחת Crestron טכנולוגיות פורצות דרך, במטרה להקל ולשפר את הסביבה העסקית והביתית, באמצעות פיתוח פתרונות משולבים של מערכות שליטה ובקרה, אודיו, ווידאו, בקרת אקלים, תאורה ועוד, הנשלטים ממסכי מגע, פאנלי לחצנים, טלפונים ניידים, טאבלטים וממשקי משתמש נוספים. Crestron מאחדת את השליטה והבקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים המקיפים אותנו בעידן הנוכחי, לכדי פלטפורמה אחת, וזאת במטרה לשפר וליעל את ניהול המשאבים, היעילות התפעולית ונוחות השימוש במבנים ציבוריים, מוסדות חינוך, בתי מלון, בתי חולים, גופים בטחוניים ועוד. לחברה משרדים בכל רחבי ארה"ב, קנדה, אירופה, אסיה, המזה"ת, דרום אמריקה, אוסטרליה וגם בישראל כמובן.
Crestron הינה חברה פרטית, שמחזור המכירות השנתי שלה הוא למעלה מ- 650 מיליון דולר. לחברה כ – 2500 מוצרים, למעלה מ- 500 מהנדסי מחקר ופיתוח, מרכזי מבקרים בארה"ב ובאירופה, כאשר המטה שלה ממוקם בניו ג'רזי.
יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות, על קבלת התקציב: "אנחנו גאים ומאושרים לייצג את קרסטרון ישראל, יש סיפור מעניין מאחורי הסיבה לפתיחת הסניף הישראלי, את זה נספר בהמשך הקמפיין, זוהי אסטרטגיה המשלבת תוצרי יחסי ציבור מגוונים, לא רק מדיה ואנו נענים לאתגר"
"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן, מייסדת ומנכ"לית החברה, הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
|