דרוג:
איגוד השיווק הישראלי בחר בדנית שלו מנהלת השיווק של עוף טוב לאשת השיווק של ספטמבר 2013
בדנית שלו לאשת השיווק של ספטמבר 2013
חברת עוף טוב הבינה שעל מנת להתמודד לא רק עם התחרות, אלא גם עם תפיסות הצרכנים בנוגע למוצרי מזון מוכנים, יש לערוך מיצוב מחדש של המותג. לאחר מחקר מקיף יצאה "עוף טוב" במהלך, אשר ביסודו מוצרים מ- 100% רכיבים טבעיים, במטרה להפוך למותג המוביל בזירת המזון המוכן הקפוא, ולשפר את מעמדה בנתחי השוק. המהלך הוביל ליצירת מהפך בנתחי השוק, שהניע צמיחה במכירות ושינוי לטובה בפופולאריות של המותג ובתפיסות הצרכנים. בין ספטמבר 2012 ליולי 2013, חלה צמיחה מ-36.3% ל-49% בנתח השוק הכספי של מותג "עוף טוב" בקטגוריה, זאת במקביל לצמיחה של מ-39.9% ל-53.4% מנתח השוק הכמותי בקטגוריה.
עוף טוב פעלה למיצוב ובידול המותג מחדש כאיכותי וטוב יותר לתזונה של המשפחה. בכדי לשנות את התפיסות, יצאו בעוף טוב לתהליך מעמיק אשר החל ברצפת הייצור, בה פותחו סדרות חדשות של שניצלים מ- 100% רכיבים טבעיים, סדרות ראשונות מסוגן בארץ, שאפשרו לאימהות להגיש לילדיהן מוצרים איכותיים, עם פחות רגשות אשם וללא תחושה של התפשרות.
בכדי לייצר אימפקט מקסימלי למיצוב המותג, המהלך נתמך בכל האספקטים השיווקיים והתקשורתיים, 360 מעלות. האריזות עוצבו בהתאם לרוח האסטרטגיה השיווקית של המותג, ובאווירה המייצרת תחושה חמה וביתית. אייקון של 100% רכיבים טבעיים הוצב באופן בולט על האריזות ובצבע ירוק המחזק את תחושת הטבעיות. השמות עודכנו כך שייטיבו להעביר את איכותם ואת התחושה הביתית, באמצעות תיאורים כדוגמת "מנתח שלם" ו"עוף משובח".
ועדת השיווק של האיגוד מסבירה את הבחירה: " האפקטיביות של מהלך ארוך טווח מוכיחה את עצמה. המודעות וההעדפה למוצרים החדשים ואיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה. בעקבות ההפנמה שמוצרי המזון המוכנים כיום איכותיים יותר מבעבר, עלתה נכונות הקנייה של כל הקטגוריה".
דנית שלו מנהלת השיווק בעוף טוב מזה כשלוש שנים .
בעלת תואר שני מבית הספר למנהל עסקים ע"ש רקאנטי אוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון בעיתונאות ותקשורת, האוניברסיטה העברית, ירושלים. |