דרוג:
אלי פייגלין סמנכ"ל השיווק של חברת אבן קיסר הוא איש השיווק של חודש יוני 2013 אלי פייגלין נבחר ע"י איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק בזכות יזום סדרת ה Supernatural-והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם
המהלך עזר להביא לתוצאות חסרות תקדים עבור אבן קיסר הן בשורת הרווח והן בקפיצת מדרגה במיצוב אבן קיסר כמותג בינלאומי נחשק בארה"ב קנדה ואוסטרליה
איגוד השיווק הישראלי בחר באלי פייגלין , סמנכ"ל השיווק של חברת אבן קיסר בשלוש שנים האחרונות, כאיש השיווק של חודש יוני עבור הצלחת מיצוב אבן קיסר כמותג בינלאומי מוביל בעולם ה- Design.
חברת אבן קיסר היתה בסוף שנות ה- 80' חלוצה עולמית בפיתוח וייצור של קטגוריית משטחי הקוורץ. לאור המתחרים הרבים שנכנסו לשוק העולמי , החליטה לבדל ולמצב את המותג אבן קיסר Caesarstone -כמותג בינלאומי נחשק ויוקרתי בעולם, תוך שמירה על חדשנות מוצרית . המטרה להבליט את האפיל היוקרתי האיכותי של מוצריה תוך חיבור לזירת העיצוב הבינלאומית.
אלי פייגלין יזם סדרת מוצרים חדשה שתעמוד בחזית הטרנד העיצובי הקיים בשוק , והשיק קולקציה חדשה : Supernatural Designs - חמישה משטחים המעוצבים בהשראת הטבע. כל זאת בטכנולוגיה חדשנית וייחודית שפותחה באבן קיסר. במקביל לכך גיבש תכנית שיווקית חדשה הממנפת את סדרת ה-Supernatural Designs כאמצעי למיצוב אבן קיסר בתחום העיצוב, מבליטה את החוזק המוצרי של אבן קיסר, ומבדלת את החברה ממתחרותיה.
צילום: אסנת רום |