דרוג:
איגוד השיווק הישראלי מציג: קורס שיווק דיגיטלי למתקדמים הקורס בניהולו של ליאור צורף, האיש שהרצה ב-TED ובעל שם עולמי בתחום השיווק הדיגיטלי יציג אוסף של כלים ושיטות חדשים להובלת תהליכי השיווק והפרסום באינטרנט בין המרצים של הקורס בכירים ומובילים במשק
חוקי המדיה המסורתית כיום אינם עובדים בשיווק הדיגיטלי. הגולשים נחשפים לאתרים רבים ומשתמשים באינטרנט בדרכים שונות ומגוונות. בנוסף, הצרכנים פחות מאמינים ל"דבר המפרסם" ומוצאים את המידע באינטרנט בשילוב עם המלצות של חברים אמין יותר. עולם השיווק נמצא בעיצומו של שינוי שדורש הכרות מעמיקה עם אוסף כלים ושיטות חדשים להובלת תהליכי השיווק והפרסום באינטרנט. בדיוק בשל כך, איגוד השיווק הישראלי החליט על פתיחת קורס שיווק דיגיטלי. ההרשמה לקורס שיחל ב- 4.4.13 מתקיימת בימים אלה.
בקורס ירצו בכירים ומובילים בתחום השיווק בישראל ויעניקו מניסיונם כמו כן ינתן דגש על הצרכן הדיגיטלי- פרופיל הצרכן, כיצד לשווק נכון ובכלל במדיה החברתית, חיבור השיווק הדיגיטלי למכירות, אופטימיזציה ומדידה, טרנדים ומגמות חדשות בתחום השיווק הדיגטילי ועוד.
בין המרצים של הקורס ניתן למצוא את:
רן גוראון- משנה למנכ"ל בזק , רענן סעד- משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, איילה צורף – מנהלת דיגיטל קונצרני תנובה, נדב פרי - מנהל תחום מוצרי צריכה וקמעונאות גוגל ישראל , מזי גלאור- סמנכ"ל שיווק IBM, אסנת גולן - סמנכ"ל תקשורת שטראוס.
אודות הקורס:
4 מפגשים שבועיים אשר יתקיימו בביטוח ישיר, IBM, שטראוס, Google
בתאריכים 04/04, 08/04, 18/04, 25/04
במכללה לשיווק של איגוד השיווק הישראלי רח׳ בית שמאי 10 תל אביב
מחיר ההשתתפות: לחברי איגוד השיווק הישראלי 1800 ₪ כולל מע״מ, לאחרים 2300 ₪ כולל מע״מ
לפרטים והרשמה:[email protected] 03-5615310
תגיות של המאמר: איגוד השיווק הישראלי |
|
|