דרוג:
מוצר חדש עומד לצאת לאוויר העולם, קולקציה עונתית מרעננת, השקת שירות חדשני – כל אלה סיבות נהדרות לכנס את אנשי התקשורת לאירוע יחצני חווייתי. אירוע יחצ מהווה הזדמנות לשגר מסרים שיווקיים ופרסומיים באריזה מעניינת ולבנות תדמית חיובית לחברה.
האתגר הגדול הוא לארגן ולהפיק את האירוע הזה בצורה עצמאית, מבחירת לוקיישן מנצח דרך גיבוש תוכנית אומנותית ועד ההיבט הקולינרי, המתנות שיחולקו למשתתפים ויצירת האווירה המבוקשת שתתאים לאג'נדה של האירוע. רבם עשויים למצוא את עצמם קורסים תחת העומס או לא מצליחים לנהל את האירוע בכוחות עצמם. מה עושים? חברת הפקות יכולה לסייע לכם בארגון אירוע יחצ מוצלח מכל הבחינות. מהם היתרונות, כיצד בוחרים את החברה הנכונה ומה כולל תהליך ההפקה? הדרך המקצועית להפקה
תהליך ההפקה דורש חיבור של מגוון פרטים תחת הקונספט הנבחר. חברת הפקה בעלת הידע והניסיון הדרושים לבחירת הנושא לאירוע על פי עולם התוכן ומטרת העל של האירוע. הם ידעו בדיוק היכן כדאי לקיים את האירוע ולבנות תוכנית הפקה על כל השלבים ולהחליט יחד אתכם מה ריאלי ומה לא במסגרת סדר העדיפויות והתקציב. חברת הפקות עובדת עם אנשי המקצוע המובילים בענף האירועים והיא תוכל לנהל גם מו"מ מול ספקים אחרים ולהשיג מחירים אטרקטיביים על שירותים מקצועיים מבלי להתפשר על איכות. היתרון הבולט הוא שקט נפשי בתכנון וניהול האירוע. החברה דואגת לכל הפרטים הטכניים ומפנה עבורכם את הזמן לעניינים אחרים כמו בניית רשימת המוזמנים, אישורי הגעה וכדומה. אל תשכחו לבחור גם מקום לאירוע ולהתייעץ בנושא עם חברת ההפקות שהינה בעלת הכרות עם לוקיישנים שונים והיתרונות שלהם מבחינת אזור גיאוגרפי, דרכי הגעה, חנייה צמודה, עיצוב מודולארי, תשתית טכנולוגית מתקדמת וכל אלמנט אחר שעשוי להשפיע על אופי ואיכות האירוע היחצני.
קולינריה משובחת
חלק בלתי נפרד מהמעורבות של חברת הפקות בתהליך יצירת אירוע יחצ מוצלח קשור לחוויה הגסטרונומית. היום אין אירוע מושקע בלי אוכל וחברות אלה דואגות כבר לקייטרינג ולשירותי מזון בסטנדרט גבוה וכן בסגנון מעניין. למשל, דוכני מזון מעוצבים במגוון קונספטים קולינריים כמו אוכל אסיאתי, אוכל איטלקי, אוכל ים תיכוני, עמדת קינוחים מרהיבה, הכנת האוכל לנגד עיני הסועדים, דוכן קפה ומיצים והכל תוך בחירת חומרי גלם איכותיים, קומפוזיציה מעניינת בין מנות ואסתטיקה מרשימה של כל מנה ומנה.
תכנית אומנותית תואמת למסר השיווקי
בניית הפעילות ויציקת התוכן אף היא חשובה להצלחת האירוע. חברת הפקות מנוסה תדע לכוון אתכם גם לתכנון האלמנטים התוכניים, למשל, אטרקציות ופעילויות חווייתיות שיתאימו להלך הרוח של האירוע, סוג האירוע (השקת מוצר, פעילות עסקית חדשה) וכמובן ניהול הפעילות בפועל בזמן אמת באירוע עצמו. הנוכחות של החברה באירוע קריטית, כי כך יש לכם מענה לכל בעיה שעשויה לצוץ וניתן להשקיע בכל אורח ואורח מבלי לדאוג לעניינים הטכניים מסאונד ועד תאורה.
איך לבחור את הפרטנר לאירוע?
בחירת חברת ההפקות משפיעה על שיתוף הפעולה ביניכם ועל התוצאה. בחרו חברת הפקות בעלת ניסיון בפרויקטים דומים, המלצות על תפקוד מקצועי גבוה בזמן אמת. חשוב להיפגש לפגישת הכרות על מנת לגבש תיאום ציפיות ולבחור תמהיל אומנותי, להחליט היכן מקיימים את האירוע ובאיזה תקציב מדובר ולקבל טיפים ומידע מהחברה על מנת לבחון את המקצועיות שלה ואת מידת היצירתיות של אנשי המקצוע שעובדים בחברה עצמה. כמובן שיש לבדוק זמינות למועד האירוע ולקבוע תהליך עבודה מסודר ולהחליט מה הוא כולל. כשיש פרטנר טוב לעבוד עמו – האירוע מוצלח יותר.
תגיות של המאמר:
|