דרוג:
חני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת מותג לייף בסופר-פארם,
היא אשת השיווק של דצמבר 2012 ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בחני לוטן-תוריאל לאשת השיווק של חודש דצמבר בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי לייף בסופר-פארם והגעה למכירות של 400 מיליון ₪.
שנת 2012 הייתה שנה מאוד ייחודית בחיי המותג הפרטי לייף בסופר-פארם:
חני לוטן-תוריאל, שמנהלת את לייף בעשור האחרון, עומדת יחד עם צוותה בגאווה ביעד, כל זאת תוך שמירה על ערכי המותג ו"גבולות הגזרה" שלו: פעילות בתחומי בריאות ויופי. בשנת 2012 יעמדו מכירות לייף על כ- 400 מיליון שקלים ומכירות של 30 מיליון מוצרי לייף.
המכירות זינקו בעקבות שורה של פעילויות ובהן השקת של מאות מוצרים חדשים ומהדורות מוגבלות תוך דגש על חדשנות מוצרית ועיצובית וכן תמחור אטרקטיבי. לייף נכנס לתחומים חדשים כמו הומיאופתיה, השיק סכין גילוח רב פעמי סיסטם שמתחרה בג'ילט פוז'ן, העמיק את פעילותו בתחום מזון הבריאות וכן חתם על הסכם עם חברת רוביו הפינית לשיווק מוצרים הנושאים את דמויות הציפורים הזועמות.
חני לוטן-תוריאל מנהלת את מחלקת לייף בסופר-פארם 11 שנה. בעבר היתה סופרוויזרית בשלמור אבנון עמיחי, ותקציבאית בפוגל לוין. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בתקשורת. תגיות של המאמר:
|