דרוג:
קאן, צרפת, 18 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):
חברת פרוקטר & גמבל (NYSE: PG) קידמה היום את המחויבות שלה לשוויון מגדרי באמצעות סדרה של פעולות, מחויבויות ושותפויות חדשות כדי להגביר את הגיוון לאורך שרשרת האספקה היצירתית, שיוביל לתיאורים יותר מדויקים וחיוביים של נשים בפרסום ובמדיה, ויצירת צמיחה ותועלת חברתית.
נשים ונערות מתוארות באופן לא מדויק או שלילי ב-29 אחוז מהפרסומות ותוכניות המדיה*, ונשים עדיין לא מיוצגות מספיק מאחורי המצלמה: רק 32 אחוז ממנהלי השיווק הראשיים, 33 אחוז ממנהלי הקריאייטיב הראשיים ורק 10 אחוז מבמאי הפרסומות הם נשים. הבעיות האלה נמשכות למרות הוכחות שהביצועים של פרסומות עם שוויון מגדרי גבוהים ב-10 אחוז באמון וב-26 אחוז בהגדלת המכירות*.
כדי לטפל בבעיות האלה, P&G קראה לשאיפה להשיג תיאורים מדויקים וחיוביים ב-100% של נשים בפרסום ובמדיה, שייתמכו על ידי ייצוג שווה של נשים וגברים בשרשרת האספקה היצירתית. P&G מובילה סדרה מקיפה של פעולות כדי למלא את חלקה בבניה, הזנה וחיבור של צנרת של כישרונות נשיים מגוונים להזדמנויות בפרסום, מדיה ותוכן כפתרון מערכתי. מתוך הכרה בחשיבות של השתתפות מלאה של הענף, החברה עובדת עם תנועת #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי (ANA) ויוזמות אחרות בענף, כולל UN Women Unstereotype Alliance, כדי להזמין מפרסמים, סוכנויות ומפתחי תוכן אחרים לחולל שינוי בכל סביבת הפרסומות.
"כשהמוחות הכי יצירתיים בעולם מתכנסים כדי לחגוג את היצירתיות, אנחנו מחויבים לעשות את חלקנו באמצעות פעולות משמעותיות לקידום השוויון המגדרי בפרסום, במדיה ובצנרת היצירתית בחמש השנים הבאות", אומר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "אנחנו גם יודעים שאף חברה לא יכולה לעשות את זה לבד, כך שאנחנו מקווים שניתן השראה לאחרים להיות סוכני שינוי כדי להאיץ את התנופה".
כחלק מהמחויבות, P&G הודיעה על שותפויות עם מובילים בענף לקידום ייצוג שווה ותיאורים חיוביים של נשים במדיה:
מדונה בדג'ר, יו"ר חבר השופטים של אריה הזכוכית ויו"ר See It Be It, תיצור "תצוגה יצירתית" בשיתוף עם פיליפ תומס, מנכ"ל האריות של קאן, כדי להדגיש ולהלל את היצירה הטובה ביותר מאריות הזהב 2018 ותחרויות אריות ה-SDG החדשות שמתארת באופן חיובי עולם שוויוני. היוזמה ANA #SeeHer תיצור מושבים שידונו בהם בתפקיד שהמדיה ממלאת בחברה והחשיבות של ייצוג מדויק של נשים ונערות בבידור.
"שוויון מגדרי טוב לחברה ולעסקים", אומר פריצ'רד. "לכמה מהמותגים של P&G עם הביצועים הטובים ביותר יש את הקמפיינים עם השוויון המגדרי הרב ביותר -- Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... וגם טייד, אריאל, Dawn ו-Swiffer שמראים גברים שמשתתפים בנטל במטלות הבית. זה ברור שקידום שוויון מגדרי הוא לא רק כוח לטובה, הוא כוח לצמיחה".
"אני בתעשיית הבידור עשרות שנים, ואני יודעת שהצגת נשים -- במיוחד נשים לא לבנות -- באופן אמיתי מצריכה צוות מגוון לפני ומאחורי המצלמה. כשיש לנו נשים מרקע מגוון מאחורי המצלמה, אנחנו מספרים סיפורים עם תובנות חדות יותר ויותר כנות שמהדהדים עמוק יותר אצל אנשים", אמרה קווין לטיפה.
"לאורך הקריירה שלי, עבדתי בהרבה חדרי חדשות, וסיפרתי סיפורים מהרבה סוגים. המשימה שלי ב-Katie Couric Media היא לנהל צוות בהובלת נשים בשותפות עם מותגים מובילים ששותפים לערכים שלנו כדי לפתח תוכן משמעותי שיעזור לאנשים לצלוח את העולם המורכב שלנו, יקדם הבנה ויעשיר את חיינו", אמרה קייטי קוריק.
*המחקר #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי.
אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.
אנשי קשר
התקשורת הגלובלית של P&G: מקור: Procter & Gamble תגיות של המאמר:
|