באילו כלים משתמש משרד יח"צ להגדלת החשיפה של מותגים גדולים?

פרסום ויחסי ציבור :  |   | 25/1/2017
דרוג:

בעוד שדרך הפעילות של כל משרד יח"צ גדול היא בגדר סוד מקצועי ומסחרי כמוס ביותר –
קיימות מספר אסטרטגיות שמשמשות משרדים רבים לאורך שנים ארוכות, אסטרטגיות שלרוב מהוות גם את הכללים הבסיסיים בעולם השיווק.

פעמים רבות משרדי היח"צ הגדולים מבצעים את הפעולות הבסיסיות בתחום, רק בהיקפים גדולים יותר, מה שמצידו מאפשר להשיג אפקט הרבה יותר משמעותי. כיום ניתן לחלק את דרכי הפעילות לשלושה מרכיבים עיקריים - בסיקור זה נעבור עליהם ועל דרכי היישום שלהם על מותגים גדולים.
 

פעילות אונליין

עולם האינטרנט תופס כיום חלק משמעותי ביותר מעולם הפרסום, משום שכיום צריכת המידע העיקרית שמתבצעת על ידי הציבור היא דרך אמצעי תקשורת זה. בנוסף, ניתן לחלק את עולם האינטרנט למספר מרכיבים, ביניהם ניתן למנות את פייסבוק, אתרי חדשות, פורומים פופולריים, אפליקציות סלולריות שונות וכן הלאה. כך, במסגרת קמפיינים של המותגים הגדולים, משרד יח"צ מקצועי עשוי לנקוט את הפעולות הבאות:

·         הזמנת כתבות חדשותיות באתרים מובילים.
·         פיתוח של עמוד המותג בפייסבוק: תחרויות, סרטונים וויראליים, קבוצות סגורות וכיוצא באלה.
·         פרסום ממומן קונטקסטואלי (גוגל, אאוטבריין ואחרים) ליצירת תנועה באתר ומיתוג גבוה.
 

פעילות באמצעי מדיה נוספים

אמצעי תקשורת נוספים הם דווקא אלה שנגישים לחברות היח"צ הגדולות ולמותגים הגדולים, כיוון שמדובר בפרסום היקר ביותר.
בין אמצעים אלה ניתן למצוא את הטלוויזיה, את הרדיו ואת שלטי החוצות:

·         טלוויזיה – פרסומות בתכניות פריים טיים וחסויות של תוכניות שונות בהקשר המותאם למותג.
·         רדיו – פרסומות מקוריות ויצירתיות במיוחד בתחנות הרדיו המובילות, בעיקר אם המותג מתאים לאלה המאזינים לרדיו בשעות הבוקר (לדוגמא, נשים עובדות ו/או אימהות, אנשים העובדים במשרדים וכדומה).
·         שלטי חוצות – אין ספק שאחד מהגורמים המעידים על כך שהמותג הוא באמת גדול, הוא הופעתו בשלטי חוצות.
לשם כך נחוצים צילומים מקצועיים.  
 

יצירת "באזז" בדרכים מקוריות נוספות

כיום ידוע שכל הטכניקות המקובלות אינן תמיד פועלות, משום שהמרחב שלנו רווי במידע, והרוב איננו זוכה לתשומת לב משום שהמוח מסנן את מה שפחות מעניין. על מנת להתמודד עם בעיה זו, משרד יח"צ עשוי לנקוט אחת משתי הפעולות הבאות:
·         יצירת תוכן מותאם לקהל יעד – היכרות עם הקהל ועם הנושאים המעניינים אותו ויצירת תכנים מותאמים.
·        יצירת עניין בשיטות מתקדמות יותר – קמפיינים וויראליים המערבים מספר אמצעי תקשורת במקביל, יצירת קמפיינים אינטראקטיביים בשילוב אפליקציות, סרטוני יוטיוב, שלטי חוצות הכוללים רמזים חבויים שונים שיש לצלם במצלמת הנייד וכן הלאה.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה פרסום ויחסי ציבור

קבוצת Apparel  פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון Apparel Group, מובילה עולמית בקמעונאות אופנה ולייף
Nippon Steel Corporation (NSC) רוכשת את U. S. Steel, ושתיהן צפויות לנוע קדימה יחד כ"יצרנית הפלדה הטובה ביותר עם יכולות מובילות בעולם". Nippon Steel Corporation (NSC) (TSE: 5401)), יצרני
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- Trinseo PLC  שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה ע"י החברה  – TSE משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק
פתרונות השכרת אחסון: מדריך מקיף כשמדובר פתרונות אחסון, יש שפע של אפשרויות זמינות.
ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל ניהול מוניטין וקידום אתרים בגוגל כל הטיפים במאמר ה
תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים  ניהול יעיל תוכנתCRM היא כלי תוכנה המסייע לעסקים לנהל ולנתח אי
First Eagle מרחיבה את ההיצע של אסטרטגיית ההשקעה במניות שווי שוק נמוך אמריקאיות למשקיעים שאינם מארצות הברית First Eagle Investments (First Eagle) הודיעה כי הר
פרסום נכון באמצעות שילוט דיגיטלי ריכזנו עבורם כאן מספר טיפים חשובים לטובת יצירת שימ
הכירו את חברת קורנגה ההתמחות שלנו היא...
כיצד מודדים אם הפרסום שלנו טוב? התחלתם לפרסם אבל אתם לא יודעים אם הוא עושה את העבו
קו ישיר ו-MSCOMMS משיקים את NewStory Group חברות היעוץ התקשורתי קו ישיר בבעלות איריס וינשטיין
ארבעה  תקציבים חדשים  לקבוצת "פיליזר תקשורת" קבוצת פיליזר תקשורת בבעלותה של נאוה פיליזר קיבלה א
Nikkiso Cryogenic Industries  הופכת להיות שותפה מורשית בצפון אמריקה עבור  Tatsuno חברת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group
הכירו את הטכנולוגיה המתקדמת לחיתוך קירות בטון פעמים רבות עולה צורך בניסור קירות בטון. חשוב לדעת
נוכחות ברשתות החברתיות - למה זה חשוב לעסק שלך? כיצד נוכחות אמיתית ונכונה ברשתות החברתיות המובילות
פוסטר "אננס מגואנגדונג, סין, ריחו בכל מקום" הוצג בדובאי פוסטר באורך 15 מטרים וברוחב 45 מטרים שנושאו "אננס
להתחיל הליך קידום אתרים בגוגל בשנת 2021 רוצים לקדם אתרים ולא יודעים איך מתחילים? הגעתם למק
מיתוג לעורכי דין הכמות העצומה של עורכי הדין בישראל יוצרת תחרות עצומ
יותר מ-400 מותגים ם צוינו "מותג השנה" בפרסי המיתוג העולמיים בפרסי המיתוג העולמיים היוקרתיים - הכרת הכבוד הגלוב
5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)