INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.
תוך שהן מתבססות על השותפות המוצלחת שלהם, INVNT GROUP ו-MSM (Media & Sport Management) משפרות את היצע השירותים והפתרונות המסחריים המותאמים לכישרונות ומותגים בתעשיית הספורט המוטורי המשגשגת.
האמן מייקה דובאק, הידוע בכינויו Mad Dog Jones, ישחרר בקרוב את קולקציית ה-NFT החדשה שלו, Fallen Gravity באמצעות שיתוף פעולה שבראשו עומדת INVNT.ATOM, סוכנות החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של INVNT GROUP. האוסף (שזמין ב-Nifty Gateway) מציע לאספנים הזדמנויות ייחודיות ליצור יצירות אנימציה, הדפסים ו-NFT בלעדיים בהשראת החלל ומסתרי הקוסמוס. היצירה האומנותית באחד מהשחרורים תשובץ בשירי כוכבים ייחודיים שאצרה Artemis Music Entertainment ויישלחו לחלל יחד עם הודעה אישית.
[INVNT GROUP]™ פרויקט סיפורי המותגים הגלובלי ([INVNT GROUP] The Global BrandStory Project™), מכריזה על התרחבותה לדרום אסיה ופותחת משרד במומבאי, הודו, המשרד העשירי שלה בשבע מדינות. המהלך עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה האנכית והאופקית של הקבוצה, התומכת בביקוש הגובר לסיפורי מותגים חדשניים באחד מהשווקים הצומחים ביותר לרבות Tata Motors, Hitachi Vantara, סמסונג, אמזון, יוניליבר, Sun Pharmaceutical ועוד.
[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מחזקת את המחויבות שלה ל-EMEA ולאיחוד האמירויות, מגדילה את הצוות המקומי בדובאי ומציעה שירותי שיווק מלאים, משולבים, אסטרטגיים וחווייתיים לשותפים ולקוחות כולל PepsiCo ((Aquafina, Gatorade, Lay’s, Rockstar Energy, אאודי, COP28, Emirates Airline ועוד.
INVNT.ATOM™ חטיבת הדיגיטל והחדשנות Web3 של [INVNT GROUP] פרויקט BRANDSTORY העולמי מציגה את BZAR™, הפלטפורמה הדיגיטלית של הקבוצה, במימון עצמי ובהובלת תוכן, הממתינה לפטנט, שנבנתה באופן בלעדי עבור מותגים ואוהדים. הפלטפורמה הזמינה כעת להדגמה מאפשרת שיתוף פעולה, חיבור ויצירה משותפת של הדור הבא עם קהילות בעולם הווירטואלי. עם BZAR, מותגים יכולים ליצור חוויות מותאמות אישית וסוחפות המותאמות בדיוק לצרכים שלהם תוך שימוש בסביבות פוטו-ריאליסטיות נבחרות, מסחר סוחף יזום ותכונות משולבות של Web3 כדי ליצור קשר ע
במהלך השנים 2022 ו-2023, INVNT.ATOM™, חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של ™[INVNT GROUP] סיפקה שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם Automobili Lamborghini, בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק המוביל חגג את יום השנה ה-60, ונכנס לעידן ההיברידי שלו.
חברת ™[INVNT GROUP], פרויקט סיפור המותגים הגלובלי, ופורטפוליו הסוכנויות המובילות עם הדיסציפלינות המשלימות את סיפורי מותגים, ממשיכה את מסלול הצמיחה המתפוצץ שלה ואת ההתרחבות ברחבי העולם, ומדווחת על הכנסות כוללות של 142 מיליון דולר ב-2022, עלייה של למעלה מ-132% במונחים של שנה לשנה.
[INVNT GROUP]™, פרויקט סיפור המותגים הגלובלי, ו-MSM, סוכנות הכישרונות והספורט המוטורי העולמית, מכריזות על שותפות עסקית אסטרטגית המציעה פתרונות שיווק ומסחריות מובילים עבור כישרונות, מותגים ואירועים בספורט המוטורי, בבידור ומעבר.
Automobili Lamborghini כמעט הגיעה לסוף נסע הדרכים האפי (The Epic Road Trip), מסע בן 8 חודשים שמגיע לשיאו בציון דרך חשוב: 60 שנה למותג האגדי.
™FOLK HERO, חברת אסטרטגיית המותג של [INVNT GROUP] מרחיבה את פעילותה הגלובלית לאירופה ולמזרח התיכון, ומגדילה את טווח סיפור הסיפורים שלה ברחבי האזור.
INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO, החברה לאסטרטגיית מותגים, כדי לפתח ולהגדיר מחדש את סיפור המותג שלהם. בסופו של דבר הקמפיין מוביל להשקת הפלטפורמה הגלובלית החדשה של INTIMISSIMI, "אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית".
™[INVNT GROUP], פרויקט סיפורי המותג הגלובלי, מרחיב את יכולות הסיפור החווייתי ומשיקה את Hypnogram™, בוטיק וסטודיו יצירתי גלובלי המתמקד בחוויות מולטימדיה המשתרעות על פני העולם הפיזי והדיגיטלי.
בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.
[INVNT GROUP], ה-Global BrandStory Project, בשיתוף עם למבורגיני, אמנית המטאברס המובילה קריסטה קים, האמן המועמד פעמיים לגראמי, סטיב אאוקי, ובית המכירות הפומביות ההיסטורי RM Sotheby's, מכרו את מכונית העל ה-NFT 1:1 הראשונה בעולם שמקושרת למכונית העל האחרונה בייצור פיזי של Lamborghini Aventador Ultimae Coupé שאי פעם יוצרה. [INVNT GROUP] המובילה מותגים וארגונים לעתיד של Web3, אצרה את השותפות האסטרטגית ופיתחה, עיצבה והפיקה את מסע הפרסום Lamborghini Ultimate ברחבי העולם.