דרוג:
[INVNT GROUP]™, פורטפוליו הסוכנויות לסיפורי מותגים הגלובלי, מתרחבת לדרום אסיה ופותחת את המשרד העשירי במומבאי, הודו
מומבאי, הודו, 10 בינואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE):
[INVNT GROUP]™ פרויקט סיפורי המותגים הגלובלי ([INVNT GROUP] The Global BrandStory Project™), מכריזה על התרחבותה לדרום אסיה ופותחת משרד במומבאי, הודו, המשרד העשירי שלה בשבע מדינות. המהלך עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה האנכית והאופקית של הקבוצה, התומכת בביקוש הגובר לסיפורי מותגים חדשניים באחד מהשווקים הצומחים ביותר לרבות Tata Motors, Hitachi Vantara, סמסונג, אמזון, יוניליבר, Sun Pharmaceutical ועוד.
עם נוכחות משמעותית שכבר התמסדה במקומות מרכזיים כמו ניו יורק, לונדון, סידני, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, דטרויט, וושינגטון די.סי ושטוקהולם, התוספת של מומבאי לטביעת הרגל העולמית של [INVNT GROUP] מסמנת צעד נוסף לחיזוק השירותים שהיא מעניקה ללקוחות מקומיים ורב לאומיים כאחד.
"אנו נרגשים להרחיב את טווח ההגעה והמומחיות שלנו לדרום אסיה, אזור שמתהווה במהירות כמרכז חדשנות בתקשורת טכנולוגית ושיווקית. הקמת בסיס במומבאי היא לא רק החלטה אסטרטגית, אלא גם אספקת מענה לצרכים ההולכים וגדלים של הלקוח שלנו לבנות ולהתחבר לקהילות רחבות ועמוקות יותר. זה מחזק את המחויבות שלנו לספק סיפורי מותג משפיעים ברחבי העולם ובאופן מקומי, עם מענה לאתגרים וההזדמנויות הייחודיות באזור. המטרה שלנו היא ליצור חוויות מותג שאין שני להן שמהדהדות עמוק בקרב קהלים מקומיים ומציבות סטנדרטים חדשים ביצירתיות ובביצוע אסטרטגי על הבמה העולמית. אנו שמחים גם לקבל את פני לאביש פאנדי, שמצטרף לצוות שלנו עם הניסיון המושלם להניע את ההתרחבות של הקבוצה באזור", אמר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל [INVNT GROUP ], ומנכ"ל INVNT.ATOM.
לאביש פאנדי מונה למנכ"ל של [INVNT GROUP] דרום אסיה, והוא ידווח לסקוט קולת'ר וקריסטינה מקוברי, מנכ"ל INVNT ומנהלת התפעול של [INVNT GROUP]. פאנדי, בעבר מנהל התפעול הראשי ב-Starlight Gaming, מצטרף לסוכנות הגלובלית עם למעלה משני עשורים של ניסיון בתעשיית המדיה והבידור. לאחר שמילא תפקידי מפתח ב-MindShare, Reliance Entertainment, Zapak Digital Entertainment ו-Clockwork Events, פאנדי מביא ידע עמוק בטכנולוגיה, משחקים, שיווק חווייתי ופרסום, כאשר המנהיגות עטורת הפרסים שלו מעצימה חוויות טרנספורמטיביות של מותגי B2B ו-B2C.
"אני שמח להוביל את ההתרחבות של INVNT GROUP לדרום אסיה, במיוחד בשוק ההודי הדינמי והצפוף. מותגים באזור זה להוטים לדרכים חדשניות להתבלט, ואנחנו כאן כדי לספק שילוב של שיטות עבודה מומלצות גלובליות עם תובנות מקומיות עמוקות. בעולם שמתפתח במהירות, ההתמקדות שלנו היא בחיבור מותגים עם הקהילות והקהלים החשובים ביותר שלהם בדרכים משמעותיות, אותנטיות ומרתקות. עם היכולות המגוונות של [INVNT GROUP], אנו ערוכים להגדיר מחדש את סיפור המותג בשוק התוסס בדרום אסיה, וליצור השפעה אמיתית בעידן הגדול הבא של מעורבות המותג באזור זה", אמר לאביש פאנדי, מנכ"ל [INVNT GROUP] דרום אסיה.
INVNT™ מקבלת בברכה גם את אבישאק פאנדי כמפיק (לשעבר מנהל בכיר של תפעול וקשרי לקוחות ב-MidasNext Media), ואת וארון פרשאר כמנהל שירותי חשבונות (בעבר מנהל שיווק וקהילה ב-Starlight Gaming).
עם התרחבות זו, [INVNT GROUP] ממשיכה לקיים את חזונה למשוך קהלים בכל מקום על ידי יצירת סיפורי מותג משכנעים ומשפיעים בכל הפלטפורמות.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת [INVNT GROUP].
אודות [INVNT GROUP]
[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מייצגת פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום, עם משרדים בניו יורק, לונדון, סידני, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, מומבאי, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון די.סי. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP]™ הוקמה כהתפתחות הולכת וגדלה של INVNT™, הסוכנות של סיפורי מותגים חיים גלובליים, עם חזון לספק סיפורי מותג מרתקים, מנוסחים היטב ובעלי השפעה בכל הפלטפורמות.
הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית מיתוג מודרנית, Folk Hero™; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ™; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM™; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram™; ITP Live (כל מקום וידאו, Thunder Audio, מסונכרן), פורטופוליו של הפקות בשירות מלא לבידור בשידור חי; וסוכנות הסיפור המקורית של המותג החי, INVNT.
קובץ מצורף
INVNT GROUP פותחת את המשרד העשירי במומבאי, הודו
לפרטים נוספים
Jhonathan Mendez de Leon
[INVNT GROUP]
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: INVNT GROUP |
THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT |
|
|