דרוג:
[INVNT GROUP]™, פורטפוליו סוכנויות השיווק וסיפורי המותגים הגלובלי, מסמנת עידן חדש בהתרחבות גלובלית שלה עם התקדמות משמעותית באיחוד האמירויות הערביות
מ-Expo2020 בדובאי, ועד Audi, ועד להופעות טכנולוגיות ראשוניות ב-COP28, פורטפוליו הסוכנויות מניע פעילות סוחפת של מותגים, קמפיינים ואסטרטגיות, מרתק קהל מקומי, מנהיגים ואת הקהילה הבינלאומית ברחבי האזור
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 20 בדצמבר 2023 (GLOBE NEWSWIRE):
[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מחזקת את המחויבות שלה ל-EMEA ולאיחוד האמירויות, מגדילה את הצוות המקומי בדובאי ומציעה שירותי שיווק מלאים, משולבים, אסטרטגיים וחווייתיים לשותפים ולקוחות כולל PepsiCo ((Aquafina, Gatorade, Lay’s, Rockstar Energy, אאודי, COP28, Emirates Airline ועוד.
הקבוצה מייצגת פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור בכל מקום למותגים שמאתגרים חשיבה קדימה, שרוצים להשפיע על הקהלים שחשובים, באופן גלובלי וגם מקומי.
[INVNT GROUP] ביססה את נוכחותה באיחוד האמירויות כשהייתה אחראית לאדריכלות של שלושה ביתנים אינטראקטיביים ועטורי פרסים של PepsiCo בתערוכת Expo 2020 שנערכה בדובאי (2021), עם פעילות שכללה ספורטאים מהיכל התהילה כולל ליונל מסי, סרינה וויליאמס ויוסיין בולט, ובה התארחו יותר מ-24 מיליון אנשים במשך שישה חודשים. הצלחת המפגש הגלובלי הזה הובילה לאירוע ההשקה של Rockstar Energy של PepsiCo בהפקת INVNT, בפעם הראשונה בשוק האזורי הזה, והוא סלל את הדרך לסדרת ציוני דרך של קמפיינים ופרויקטים, כולל: COP28 בדובאי, חגיגת המשקיעים של Audi בז'נבה תערוכת הרכב הבינלאומית בקטאר, והצגת הבכורה של MIRA, פלטפורמת הכשרת העובדים החווייתית והסוחפת, והראשונה בתעשייה, של Emirates Airline בתערוכה האווירית של דובאי.
עבור COP28, INVNT עיצבה, הפיקה וניהלה סדרה של הפעלות, תוך שילוב חלק של האזורים הכחולים והירוקים שבדרך כלל מופרדים באופן מסורתי, כדי לבנות חוויה מקיפה באתר ה-Expo המחודש בעיר שאירח קהל יומי בנפח של 70,000 משתתפים.
הפעילות של INVNT ב-COP28 כללה:
* Tree of Life(עץ החיים): מיצב אמנות דיגיטלי אינטראקטיבי מופעל בינה מלאכותית ראשון בעולם וסמל עכשווי לקיימות סביבתית, שלימד את המשתתפים על הנושאים המרכזיים של COP28. חוויית האמנות שפותחה באמצעות בינה מלאכותית יוצרת אפשרה לאנשים להציע התחייבות לקיימות סביבתית גלובלית.
*) Stella McCartney Marketplaceסטלה מקרטני מרקטפלייס): חוויה שכיוונה זרקור אל מוצרים ומידע על המחויבות הבלתי מעורערת של המותג LVMH לקיימות ולתנועה יוקרתית מודעת.
* One World One Humanity(עולם אחד. אנושות אחת): הופעת בידור אינטראקטיבית בקנה מידה גדול המשתמשת בדמויות גדולות מהחיים מונעות על ידי אדם כדי להעביר נרטיב בהשראת המסר המרכזי של COP28: "להתאחד.לפעול.לספק", תוך כדי חגיגת הקשר שלנו עם כדור הארץ דרך עדשה אחודה.
* CNN x United Nations Foundation Exhibition(תערוכת CNN x של קרן האומות המאוחדות): חוויה חינוכית סוחפת המתמקדת בהשפעת משבר האקלים על אי השוויון בין המינים, מציגה סרטים ותמונות עוצמתיות שצולמו על ידי צלמות עיתונות של Global South.
*ההפעלה Energy for Health ( שיתוף פעולה בין ארגון הבריאות העולמי, Selco Foundation ו-UNICEF): חוויה חינוכית סוחפת המדגישה את החשיבות של אנרגיה סולארית באספקת שירותים רפואיים לאזורים מרוחקים, המוצגת באמצעות סרטים משכנעים ופתרונות טכניים חדשניים.
"ההשקעה שלנו באזורים גיאוגרפיים גלובליים ובשוק איחוד האמירויות המתרחב במהירות, העניקה לנו מומחיות מיוחדת, שבה סיפור סיפורים חדשני ושליטה טכנולוגית אינם רק שאיפות אלא מציאות. באמצעות פרויקטים כמו COP28, אקספו 2020 דובאי, MIRA של Emirates ואחרים, הצוות הגלובלי שלנו הטמיע את עצמו במערכת האקולוגית התוססת של איחוד האמירויות, שבה הטכנולוגיה משרתת אבן פינה של החברה - ומעצבת מחדש את המרקם החברתי והכלכלה הגלובלית שלנו. איננו רק משתתפים בעידן טרנספורמטיבי זה; אנו מובילים את הנרטיבים הסיפוריים, המרוממים ומגדירים מותגים ברחבי האזור ומחוצה לו, על הבמה העולמית. באמצעות המחויבויות שלנו לשיווק מונחה השפעה ומעורבות קהלים, אנו ממשיכים לספק חוויות ברמה עולמית, לטפח שותפויות אסטרטגיות חדשות ולהציע ערך שאין שני לו ללקוחות, לשותפים ולבעלי העניין שלנו. המשימה שלנו היא לטוות מגוון רחב של קהילות גלובליות, מונחות על ידי החזון שיצירתיות וטכנולוגיה הן הכוכבים הראשונים של העתיד הקולקטיבי שלנו", אמר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל [INVNT GROUP] ומנכ"ל INVNT.ATOM.
הקבוצה גם הגדילה את השותפויות והצוותים המקומיים שלה ביחידות עסקיות שונות, כולל INVNT™, סוכנות סיפורי מותגים חיים, ו- INVNT.ATOM™, חטיבת הדיגיטל והחדשנות Web3 שבסיסה בסינגפור. INVNT.ATOM השיקה לאחרונה את BZAR™ , הפלטפורמה הדיגיטלית האימרסיבית של הקבוצה הממתינה לפטנט, במימון עצמי ומונחית תוכן, שנבנתה באופן בלעדי עבור מותגים ואוהדים.
INVNT.ATOM - בשיתוף עם AWS (Amazon Web Services) ושותפים טכנולוגיים אחרים - הניעה את הופעת הבכורה של MIRA, פלטפורמת חוויית העובדים הסוחפת של Emirates Airline בתערוכה האווירית שנערכה בדובאי. פלטפורמה זו משתמשת במציאות מורחבת (iXR) כדי להכשיר מצטרפים חדשים והיא תחולל מהפכה בשוק הדרכת העובדים. השימשו במציאות מדומה מציע הדמיות מציאותיות, מספק חוויה מעשית ללא מגבלות פיזיות, משפר את האופן בו מיומנויות נלמדות עם העברת מסרים באופן עקבי הרבה יותר, הגברת המעורבות והשימור, וזאת תוך מתן סביבות הדרכה בטוחות שניתנות להרחבה ומגדירות מחדש את עתיד הלמידה של העובדים.
"בנוף הגלובלי המתפתח במהירות של היום, ההתמקדות שלנו בקבוצה היא במעורבות קהלים גלובליים ומקומיים באמצעות סיפור מותג סוחף. אנחנו לא רק מרחיבים את טווח ההגעה שלנו באיחוד האמירויות ובעולם בכלל, אנחנו מגדירים מחדש את גבולות המעורבות על ידי יצירת חוויות שמהדהדות באופן אוניברסלי תוך כיבוד נרטיבים ותרבויות מקומיות; יצירת דיאלוגים חדשים מעוררי השראה, טיפוח חיבור וחלוציות לצד מותגים המחפשים להגיע לרמות חדשות של מעורבות קהל. אנו מחויבים לדחוף את גבולות האפשרי, לאתגר הכל ולמנף את כוחן של היצירתיות והטכנולוגיה של הדור הבא כדי לבנות גשרים בין קהילות מגוונות וליצור השפעה גלובלית אמיתית", אמרה קריסטינה מקוברי, מנכ"לית INVNT וסמנכ"לית תפעול של [INVNT GROUP].
בתערוכת הרכב הבינלאומית בז'נבה, INVNT שיתפה פעולה עם אאודי כדי להפיק את אירוע הגאלה והסוחרים למשקיעים במוזיאון הלאומי של דוחא (קטאר), לחשוף את עתיד החדשנות בתחום הרכב, ולהציג את אסטרטגיית הקידום של החברה לשנת 2024 באיחוד האמירויות ומחוצה לה.
"אנו מחויבים להעמיק את הקשרים והשותפויות שלנו עם מותגים, ארגונים והקהילה המקומית באיחוד האמירויות. הצוות שלנו משלב חזון גלובלי עם תובנות וטקטיקות מקומיות, ומבטיח שהיוזמות שלנו יהדהדו באופן משמעותי באזור. גישה זו מאפשרת לנו לתרום באופן חיובי לצמיחת האזור תוך אימוץ ולמידה מהאתוס הטכנולוגי והמורשת התרבותית העשירה שלו", אמר פרח הינדייה, מנכ"ל INVNT דובאי.
אודות [INVNT GROUP]
[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מייצגת פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום, עם משרדים בניו יורק, לונדון, סידני, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, מומבאי, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון די.סי.
בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP]™ הוקמה כהתפתחות הולכת וגדלה של INVNT™, הסוכנות של סיפורי מותגים חיים גלובליים, עם חזון לספק סיפורי מותג מרתקים, מנוסחים היטב ובעלי השפעה בכל הפלטפורמות.
הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית מיתוג מודרנית, Folk Hero™; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ™; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM™; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram™; ITP Live (כל מקום וידאו, Thunder Audio, מסונכרן), פורטופוליו של הפקות בשירות מלא לבידור בשידור חי; וסוכנות הסיפור המקורית של המותג החי, INVNT.
לקבלת מידע נוסף אודות[INVNT GROUP] בקרו בכתובת www.invntgroup.com
קובץ מצורף
קבוצת INVNT מתרחבת באזור איחוד האמירויות הערביות
לפרטים נוספים
Jhonathan Mendez de Leon
[INVNT GROUP]
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: INVNT GROUP |
THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT |
|
|