FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות

דרוג:

FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות

 

FOLK HERO - חלק מ-[INVNT GROUP] The Global BrandStory Project™ - פיתחה את סיפור המותג של INTIMISSIMI, וכתבה, הובילה את הקריאייטיב וביצעה את הקמפיין

 

ניו יורק, 21 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

 

INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO, החברה לאסטרטגיית מותגים, כדי לפתח ולהגדיר מחדש את סיפור המותג שלהם. בסופו של דבר הקמפיין מוביל להשקת הפלטפורמה הגלובלית החדשה של INTIMISSIMI, "אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית".

הקמפיין המכונן, מציג את דוגמנית העל, המפיקה ואשת העסקים היידי קלום, לצד הבת לנה קלום, והוא מושק ברחבי העולם. "אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית" מספרת את הסיפור בו באיטליה מעניקים תשומת לב רבה ליופי, למגע ולצבע וכיצד הדברים הללו משדרגים את ההלבשה התחתונה אל מעבר לצורה ולתפקוד אל תחום האמנות.

"ברגע שהמותג ברור באמת לגבי הסיפור שהוא מנסה לספר, ברגע שהם מצאו משהו באמת משכנע לומר, הוא הופך להיות כל כך מעצים מבחינה יצירתית", אמר רוב קלינגנסמית', מנכ"ל FOLK HERO. "פשוט מאוד נהנינו מאוד עם זה".

FOLK HERO פיתחה את המותג ואת אסטרטגיית ההשקה, כתבה, והפיקה את הקריאייטיב של הקמפיין, אותו הוביל מנהל הקריאייטיב עטור הפרסים, תומאס הייו.

"איזו תענוג מושלם היה ללכוד את הקשר, האהבה והנפש השמחה של היידי ולני קלום עבור INTIMISSMI וליצור אותו סביב אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית", אמר תומס הייו.

"אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית היא לא רק פלטפורמת המותג של INTIMISSMI, אלא עדות לחדשנות המובילה שלנו שמניעה יוקרה וביטחון עבור הצרכנים שלנו והקהילה הגלובלית. אנו מתכבדים לשתף פעולה עם כמה מהמוחות האסטרטגיים והיצירתיים הגדולים ביותר כדי לחלוק את מסר השמחה הנמרץ שלנו", אמר מרסלו ורונזי, המנהל הכללי של Calzedonia Group.

החברה גם הודיעה לאחרונה כי ג'ניפר לופז (ג'י. לו), תהיה שגרירת המותג והקמפיין הבאה.

אודות INTIMISSIMI

Intimissimi, שהושקה בשנת 1996, ומהווה חלק מקבוצת Calzedonia, הוקמה כדי להעביר תחכום ורומנטיקה, תוך שהיא הופכת לסגנון איטלקי שאין לטעות בו כדי לספק את הרצונות והצרכים של כל הנשים המחפשות נוחות, ביצועים ואיכות, מבלי לוותר על זוהר. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.intimissimi.com

אודות FOLK HERO

Folk Hero, שהוקמה על ידי אסטרטג המותג עטור הפרסים רוב קלינגנסמית' וחלק מ-[INVNT GROUP]  פרויקט Global BrandStory  מתמחה בהבאת אסטרטגיות סיפור לרמה הניהולית, תוך יצירת נרטיבים של מותגי אב הפועלים כעקרונות ההפעלה והארגון של המותגים. המשרד מסייע ללקוחותיו לפתח נרטיבים מותגיים משכנעים במיוחד, ארכיטקטורה, זהות וטון קול, המבוססים כולם על מתודולוגיית מחקר איתנה והבנה עמוקה של התנהגויות צרכנים עכשוויות. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.folkhero.com

אודות [INVNT GROUP]

[INVNT GROUP], הוקמה בשנת 2020 כהתפתחות של סוכנות הסיפורים העולמית INVNT בשנת 2008, עם חזון לספק BrandStory עקבי, משמעותי ומנוסח היטב בכל הפלטפורמות. עם משרדים בניו יורק, סידני, לונדון, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון הבירה; בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP], מייצגת פורטפוליו הולך וגדל של דיסציפלינות משלימות שנועדו לעזור לארגוני חשיבה קדימה בכל מקום, להשפיע על הקהלים החשובים, בכל מקום.

הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית המותג המודרנית, Folk Hero; חברת הייעוץ התרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו ההפקה וסוכנות הקריאייטיב, HEVĒ ; חברת האירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM; Hypnogram, סטודיו המולטימדיה היצירתי; והסוכנות המקורית לסיפורים חיים של המותגים, INVNT. לקבלת מידע נוסף אודות [INVNT GROUP], בקרו בכתובת: www.invntgroup.com.

קובץ מצורף

INTIMISSIMI : The Art of Italian Lingerie

 לפרטים נוספים:


Jhonathan Mendez de Leon

[INVNT GROUP]

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: INVNT GROUP | FOLK HERO | INTIMISSIMI |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
גילינו איפה נמצאים הבגדים הכי שווים לאביב הטרנדים משתנים והאופנה מתעדכנת מעת לעת. כשאתם מחפש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)