מורשת, סיפורים וקהילה: כיצד INVNT.ATOM™, סוכנות החדשנות הדיגיטלית של [INVNT GROUP] שינתה את טביעת הרגל של המותג הגלובלי של Automobili Lamborghini עם יוזמות ה-Web3 שלה

דרוג:

 

 

מורשת, סיפורים וקהילה: כיצד INVNT.ATOM™, סוכנות החדשנות הדיגיטלית של [INVNT GROUP] שינתה את טביעת הרגל של המותג הגלובלי של Automobili Lamborghini עם יוזמות ה-Web3 שלה

INVNT.ATOM שיתפה פעולה עם מותג הרכב האגדי כדי להשיק שני קמפיינים מוצלחים של Web3 במשך 12 חודשים, והמריצה את המובילות של המותג האיקוני בחדשנות, אמנות ועיצוב.

סינגפור, 28 ביוני 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 

במהלך השנים 2022 ו-2023, INVNT.ATOM™, חטיבת החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של ™[INVNT GROUP] סיפקה שני קמפיינים היסטוריים של NFT בשיתוף עם Automobili Lamborghini, בזמן שמותג מכוניות העל הוותיק המוביל חגג את יום השנה ה-60, ונכנס לעידן ההיברידי שלו.

 

עם הופעות גלובליות בכלי תקשורת כמו Forbes , Fast Company, Be in Crypto, והכרזה של מנכ"ל למבורגיני, סטיב ווינקלמן, שמכוניות הספורט של למבורגיני אזלו עד 2024, [INVNT GROUP] סיימה שני קמפיינים גב אל גב בשיתוף עם Automobili Lamborghini.

 

Lamborghini Ultimate', ה-NFT 1:1 הראשון בעולם ו-The Last Aventador Coupé בשיתוף האמנית העכשווית קריסטה קים והאמן זוכה פרסי הגראמי סטיב אאוקי, ולאחרונה The Epic Road Trip, יוזמת Web3 שנמשכה 8 חודשים עם אמצעים אשר עזרו לטפח קהילה של נאמני Web3 גלובליים ברחבי העולם. הסיום של The Epic Road Trip סימן את יום השנה ה-60 של המותג האיטלקי, ואז הוא חשף את Revuelto, מכונית העל הכפולה הראשונה של המותג - כשהחברה ממשיכה במחויבותה לעתיד שהוא יותר בר-קיימא.

למבורגיני היה מותג מכוניות הספורט הראשון שנכנס לעולם האספנות הדיגיטלית, עם השקת חותמות ביטבול דיגיטליות בשנת 2020. בשותפות עם [INVNT GROUP], שתי יוזמות Web3 גדולות הלכו בעקבותיה, טיפחו קהילה חדשה של קהל טכנולוגי צעיר יותר, והקימו נאמנים כדי לציין את העידן ההיברידי, כאשר המותג דוהר לעבר חשמול מלא עד 2030.

[INVNT GROUP] שיתפה פעולה עם סטיב אאוקי וקריסטה קים כדי ליצור שיתוף פעולה אורקולי שבמסגרתו נוצרה מכונית העל הראשונה בעולם מסוג NFT ביחס של 1:1, והוציאה למכירה פומבית את הגרסה הפיזית של האוונטדור קופה האחרונה אי פעם עם בית המכירות RM סותבי'ס. ה-NFT הוצמד למכונית הספורט הפיזית שנמכרה במחיר מכירה פומבית של 1.6 מיליון דולר, מה שמציב את מחיר הרכישה ברשימת 10 מכוניות הלמבורגיני החדשות שנמכרו אי פעם.

על רקע ההצלחה וההשפעה העולמית של "Lamborghini Ultimate", למבורגיני המשיכה את השותפות שלה עם [INVNT GROUP] עם השקת "The Epic Road Trip". הקמפיין, שנמשך 8 חודשים, הציג פרסים חודשיים וחשיפת NFT, והסתיים בחגיגה עולמית של חגיגות 60 שנה למותג והחשיפה האולטימטיבית של ה-Revuelto. התוצאות התוצאתיות של "The Epic Road Trip" הציגו קריצה לשינוי של המותג, עם החזר השקעה של פי 10.5 על הקמפיין. ביחד, שני הקמפיינים צברו 1.8 מיליארד חשיפות מערכתיות ברחבי העולם, על פני 2.4K מיקומי עריכה מוצגים, ובסך הכול ערך פרסומי של יותר מ-17.3 מיליון דולר.

"תוצאות אלה מדגימות עד כמה המינוף של Web3 חזק מאוד בכל אסטרטגיית שיווק מודרנית", אומר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP ומנכ"ל INVNT. ATOM, "מדובר באספנים מעורבים מאוד, מעשיים עם תשוקה למותג למבורגיני. על ידי התמקדות בקבוצה של נאמני מותג, למבורגיני הצליחה גם להעמיק את הקשר שלה עם המעריצים הגדולים ביותר שלה וגם לקדם בברכה אנשים חדשים להיות חלק מהמורשת והעתיד הנצחיים שלה. כמותג אולטרה יוקרתי שמכר רק 9,233 כלי רכב ב-2022, כל דחיפה בכוונת הרכישה שווה מיליונים".

"למבורגיני הוא מותג שאפתני, ו-Web3 הוא גשר לאנשים שחולמים על למבורגיני, אבל גם לאנשים שלא מכירים את המותג ומכירים יותר אמנות, עיצוב ו-NFT. זו דוגמה לאופן שבו אמנות ועיצוב קשורים למותג שלנו. והדבר הטוב הוא שעם ה-NFT אנחנו יכולים לוודא שהחלום הזה נמצא גם בהישג ידו של המעריץ", אמר כריסטיאן מאסטרו, מנהל השיווק של Automobili Lamborghini, בסדרת הפודקאסטים JPEGS של קרלי ריילי עם סקוט קולת'ר.

ככל שהמותג ממשיך במסע שלו לקראת הכלאה מלאה של המערך שלו עד 2025, צפו לניסויים נוספים בחוד החנית של הקהילה, הבלוקצ'יין והתועלת.

מונעים על ידי מנטרת "אתגר הכל" של [INVNT GROUP] המגובה בסיפורים ברמה עולמית, שני הקמפיינים הטמיעו את המותג הוותיק בעולם של Web3, תוך אימוץ אלמנטים של העולם הפיזי לתוך המסע. החוויות הפיזיות, סיפרו סיפור של שינוי מותג, כאשר מעריצי למבורגיני מקבלים דרכים חדשות לגמרי לעסוק במותג הוותיק אל העתיד.

אודות INVNT.ATOM™

 

INVNT.ATOM, חלק מ-[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, היא סוכנות חדשנות וחוויית מותג המוקדשת לעזור למותגים גלובליים להתוות מסלול, לנווט, להפעיל וליצור הזדמנויות חדשות בחזית הדיגיטלית של ה-Web3. המשרד ממוקם בסינגפור, והוא מציע קבוצה של אסטרטגים, משווקים, יוצרים, מתכנתים, שדכנים ומובילי מחשבה שהופך אסטרטגיות לסיפורים וסיפורים לחוויות המערבות קהילות בבמה הגלובלית.

 

לקבלת מידע נוסף אודות  INVNT.ATOMבקרו בכתובת www.invntatom.com

 

אודות [INVNT GROUP]™

[INVNT GROUP] הוקמה כהתפתחות של INVNT, הסוכנות המייסדת של סיפורי מותגים חיים גלובליים. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולאת'ר,  [INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מייצג פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית מיתוג מודרנית, Folk Hero; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram; וסוכנות הסיפור המקורית של המותג החי, INVNT.

 

לקבלת מידע נוסף אודות[INVNT GROUP]  בקרו בכתובת www.invntgroup.com

ערכת מדיה (תמונות וסרטונים ברזולוציה גבוהה)

קובץ מצורף

 לפרטים נוספים

 

Paola Cracknell

INVNT.ATOM

+61 452 452 051 

[email protected]

 

Jhonathan Mendez De Leon

[INVNT GROUP]

+1 347 819 2089

[email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: INVNT.ATOM | INVNT GROUP |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions זכתה בפרס אדיסון לפטנטים לשנת 2024 צוות המורכב ממדענים של BASF Environmental Catalyst
עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)