חברת יוניליוור משיקה מהלך בהובלתו של עומרי כספי

דרוג:

תלמה – הכוח להצליח! חברת יוניליוור משיקה מהלך רחב היקף למותג הדגנים המוביל תלמה תחת המסר: אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח. המהלך ילווה בקמפיין ופעילות מקיפה אשר תובל על ידי עומרי כספי ותכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות שטח במסגרתה יאותר כשרון הכדורסל הבא של ישראל במהלך הכולל ישקיע המותג כ- 8 מיליון ש"ח.

חברת יוניליוור משיקה מהלך אסטרטגי רחב היקף למותג הדגנים המוביל – תלמה. המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובו של עומרי כספי, אריזות חדשות למותג קורנפלקס ופעילות שטח רחבה לאיתור כוכב הכדורסל הבא של ישראל בקרב בני הנוער. במהלך, המלווה במסר "אתה תסמן את המטרה - אנחנו ניתן את הכוח להצליח" הושקעו כ- 8 מיליון ₪. לפני מספר שנים, ביצע תלמה תהליך הגדרה מחדש של השפה התקשורתית של המותג הוותיק תחת המסר "הכוח להצליח. במסגרת המהלך נבנתה למותג גם שפה גראפית חדשה ואחידה אשר באה לידי ביטוי גם באריזות. המהלך הנוכחי מחדד את שפת המותג תחת המסר "אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח". כדי להביא לידי ביטוי את המסר גם בתקשורת וגם בשטח, נבחר עומרי כספי כמוביל המהלך. כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית והחיבור בינו לבין תלמה מותג דגנים מוביל המזוהה עם ישראליות- הינו טבעי. קורנפלקס תלמה - מותג מוביל ומאוד אהוב, נבחר לשמש כחוד החנית של המהלך כשעל אריזותיו שולבה תמונתו של כספי. רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "תלמה מובילה את תחום הדגנים למעלה מ- 20 שנה. כמובילים ניצב לפנינו אתגר מתמיד של שמירה על מובילות, חיזוק המותג והקטגוריה כולה. בחודשים האחרונים ביצענו תהליך בו חידדנו את המסר של המותג כהמשך לשפה התקשורתית החדשה אותה השקנו לפני מספר שנים. מן התהליך צמח המסר והמשימה שלוקח על עצמו המותג: אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח. מעבר לבחירה בעומרי כספי כפרזנטור לקמפיינים, חשוב היה לנו לייצר מהלך בו נפגוש את הצרכנים באופן בלתי אמצעי. לצורך כך בנינו מהלך שטח רחב היקף במטרה להביא לידי ביטוי הלכה למעשה, את מסר המותג. המהלך הנוכחי הוא בעצם יריית פתיחה לשורה של מהלכים עתידיים בשלושת הסגמנטים בהם פועל תלמה – ילדים, משפחה ומבוגרים ואנו בטוחים כי מהלך זה כמו גם כל הפעילויות הצפויות בהמשך יבססו ויחזקו את מעמדו של תלמה כמותג המוביל של שוק הדגנים בישראל." 

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות. תלמה וכספי מחפשים את האלוף הבא בנוסף לקמפיין משיק תלמה מהלך רחב היקף, באמצעות חברת טרגט מרקט, תחת השם "תלמה וכספי מחפשים את האלוף הבא" במטרה להביא לידי ביטוי "בשטח" את המסר של המותג. מיד עם עליית הקמפיין יכריז המותג על פעילות אשר תזמין את בני הנוער ברחבי הארץ להתמודד על "תואר האלוף הבא". בני הנוער – בנים ובנות חובבי כדורסל יוזמנו להגיש מועמדות ולהגיע לאודישנים בהם ימוינו לשלב חצי גמר ומשם לגמר. בסה"כ יוכלו להגיש מועמדות כ- 2000 נבחנים, מהם יעלו 16 לשלב הגמר. הפעילות תסתיים באירוע גמר חגיגי בנמל תל אביב בו יבחר כשרון הכדורסל הבא של ישראל אשר יזכה לפרס חלום - מלגה מטעם תלמה לאימוני ספורט אישיים עם מאמן כדורסל מקצועי. המהלך ייתמך בפעילות אינטרנט רחבה בעמוד תלמה בפייסבוק, אשר תפנה במקביל גם לבני הנוער וגם להורים אשר יוכלו לקבל הדרכה ועצות כיצד לגדל "ילד אלוף". 

קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 810 מיליון ₪. תלמה מוביל את השוק עם נתח שוק של 55%, אחריו נסטלה עם 25% , קלוגס – 7% ואחרים. (נילסן, כספי שנתי, אפריל 11). אודות יוניליוור ישראל יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)