דרוג:
תלמה – הכוח להצליח! חברת יוניליוור משיקה מהלך רחב היקף למותג הדגנים המוביל תלמה תחת המסר: אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח. המהלך ילווה בקמפיין ופעילות מקיפה אשר תובל על ידי עומרי כספי ותכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות שטח במסגרתה יאותר כשרון הכדורסל הבא של ישראל במהלך הכולל ישקיע המותג כ- 8 מיליון ש"ח.חברת יוניליוור משיקה מהלך אסטרטגי רחב היקף למותג הדגנים המוביל – תלמה. המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובו של עומרי כספי, אריזות חדשות למותג קורנפלקס ופעילות שטח רחבה לאיתור כוכב הכדורסל הבא של ישראל בקרב בני הנוער. במהלך, המלווה במסר "אתה תסמן את המטרה - אנחנו ניתן את הכוח להצליח" הושקעו כ- 8 מיליון ₪. לפני מספר שנים, ביצע תלמה תהליך הגדרה מחדש של השפה התקשורתית של המותג הוותיק תחת המסר "הכוח להצליח. במסגרת המהלך נבנתה למותג גם שפה גראפית חדשה ואחידה אשר באה לידי ביטוי גם באריזות. המהלך הנוכחי מחדד את שפת המותג תחת המסר "אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח". כדי להביא לידי ביטוי את המסר גם בתקשורת וגם בשטח, נבחר עומרי כספי כמוביל המהלך. כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית והחיבור בינו לבין תלמה מותג דגנים מוביל המזוהה עם ישראליות- הינו טבעי. קורנפלקס תלמה - מותג מוביל ומאוד אהוב, נבחר לשמש כחוד החנית של המהלך כשעל אריזותיו שולבה תמונתו של כספי. רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "תלמה מובילה את תחום הדגנים למעלה מ- 20 שנה. כמובילים ניצב לפנינו אתגר מתמיד של שמירה על מובילות, חיזוק המותג והקטגוריה כולה. בחודשים האחרונים ביצענו תהליך בו חידדנו את המסר של המותג כהמשך לשפה התקשורתית החדשה אותה השקנו לפני מספר שנים. מן התהליך צמח המסר והמשימה שלוקח על עצמו המותג: אתה תסמן את המטרה – אנחנו ניתן את הכוח להצליח. מעבר לבחירה בעומרי כספי כפרזנטור לקמפיינים, חשוב היה לנו לייצר מהלך בו נפגוש את הצרכנים באופן בלתי אמצעי. לצורך כך בנינו מהלך שטח רחב היקף במטרה להביא לידי ביטוי הלכה למעשה, את מסר המותג. המהלך הנוכחי הוא בעצם יריית פתיחה לשורה של מהלכים עתידיים בשלושת הסגמנטים בהם פועל תלמה – ילדים, משפחה ומבוגרים ואנו בטוחים כי מהלך זה כמו גם כל הפעילויות הצפויות בהמשך יבססו ויחזקו את מעמדו של תלמה כמותג המוביל של שוק הדגנים בישראל." הקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה בערוצים2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות. תלמה וכספי מחפשים את האלוף הבא בנוסף לקמפיין משיק תלמה מהלך רחב היקף, באמצעות חברת טרגט מרקט, תחת השם "תלמה וכספי מחפשים את האלוף הבא" במטרה להביא לידי ביטוי "בשטח" את המסר של המותג. מיד עם עליית הקמפיין יכריז המותג על פעילות אשר תזמין את בני הנוער ברחבי הארץ להתמודד על "תואר האלוף הבא". בני הנוער – בנים ובנות חובבי כדורסל יוזמנו להגיש מועמדות ולהגיע לאודישנים בהם ימוינו לשלב חצי גמר ומשם לגמר. בסה"כ יוכלו להגיש מועמדות כ- 2000 נבחנים, מהם יעלו 16 לשלב הגמר. הפעילות תסתיים באירוע גמר חגיגי בנמל תל אביב בו יבחר כשרון הכדורסל הבא של ישראל אשר יזכה לפרס חלום - מלגה מטעם תלמה לאימוני ספורט אישיים עם מאמן כדורסל מקצועי. המהלך ייתמך בפעילות אינטרנט רחבה בעמוד תלמה בפייסבוק, אשר תפנה במקביל גם לבני הנוער וגם להורים אשר יוכלו לקבל הדרכה ועצות כיצד לגדל "ילד אלוף". קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 810 מיליון ₪. תלמה מוביל את השוק עם נתח שוק של 55%, אחריו נסטלה עם 25% , קלוגס – 7% ואחרים. (נילסן, כספי שנתי, אפריל 11). אודות יוניליוור ישראל יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד. |