קוקה-קולה ישראל זכתה בתחרות שיווק העולמית של קוקה-קולה

דרוג:

חברת קוקה-קולה ישראל זכתה במקום השני בתחרות השיווק האינטראקטיבית שמקיימת החברה העולמית כל שנה, את הפרס קטפה החברה על "מכונת הלייקים" שהוצבה ב-Coca-Cola Villageבשנת 2010. תחרות השיווק העולמית של קוקה-קולה נערכת מדי שנה, בקטגוריה אשר זיכתה את ישראל בפרס התמודדו 12 מדינות מרחבי העולם, ביניהן אוסטרליה, ברזיל, ספרד, קנדה ועוד.  את הפרס הראשון קטפה החברה העולמית ולא מדינה אחת, הפעילות שזכתה במקום הראשון הייתה פעילות שנקראת "מכונת ההפתעות", פעילות שבה מכונת שתייה מוציאה במקום פחיות דברים מפתיעים כגון פרחים, פיצות, סנדוויצ'ים ועוד.
 
הפעילות אשר זיכתה את החברה הישראלית במקום השני נקראה "מכונת הלייקים", כחלק מהפעילות נערך שיתוף פעולה ראשוני מסוגו בעולם בין ה-Coca-Cola Village לרשת החברתית העולמית-ה-FACEBOOK. אלפי בני נוער קיבלו בכניסתם ל-Coca-Cola Village משדרי RFID (טכנולוגיה של תיוג אלקטרוני דרך גלי רדיו) אשר באמצעותם הם יכלו לעדכן בזמן אמת את הפרופיל שלהם ב-FACEBOOK בהתאם לתנועתם במתחמים השונים בכפר הנוער. בני הנוער אשר חיברו את המשדרים לכל אחד מ-40 "מכונות הלייקים" בכפר עשו LIKE, הצטלמו, תייגו את עצמם והכול עלה ישירות לפרופיל האישי שלהם בפייסבוק.
 
אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל, אמר כי "זכייתה של החברה בתחרות השיווק העולמית מדגישה את הפוטנציאל הטמון בפעילויות החדשניות שאנו עושים כל שנה למען בני הנוער, המותג קוקה-קולה חרט על דגלו את ערך החדשנות בכל פעילותיו, כך גם היה בקיץ 2010 במסגרת Coca-Cola Village . לראשונה פיתחנו תשתית טכנולוגית שאפשרה לבני הנוער לדווח על הנעשה איתם גם באמצעות תמונות ישירות ממתחמי הפעילות, ישירות לכרטיס האישי שלהם בפייסבוק.  זהו כבוד גדול עבור קוקה-קולה ישראל להשתתף בתחרות השיווק העולמית וקבלת הפרס מחזקת את ערך החדשנות העומד בראש מעינינו".
 
איוון פולארד, סמנכ"ל קשרי צרכנים בקוקה-קולה העולמית אשר שפט בתחרות אמר כי: "השלב הסופי של התחרות משך אליו 12 רעיונות שיווק מבריקים המייצגים את כל קבוצות קוקה-קולה העולמיות. הרעיון הישראלי הוא דוגמה מצוינת לגישור בין העולם הפיזי לעולם הטכנולוגי וכל זה באמצעות שימוש בטכנולוגיה וחדשנות. רעיון מכונת הלייקים איפשר לבני הנוער לחלוק את חווית ה-Village האישית שלהם בזמן אמת עם כל חבריהם בפייסבוק, דבר אשר בלי שום ספק העצים חווית ה-Village."
 
 הפעילות הייחודית שפותחה  על ידי חברת קוקה-קולה וחברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק נהנית כרגע מהתעניינות רבה בעולם והקונספט הישראלי מתוכננן בעתיד להתקיים במדינות נוספות. בישראל נהנתה הפעילות מחשיפה יומית של מעל 750,000 לפוסטים בעמוד Coca-Cola Villageבפייסבוק - עם שיא יומי של 1,500,000. מעל 250,000 לייקים מהשטח ב- Coca-Cola Village, ומעל 420,000 לייקים לתכנים בעמוד שבו ישנם 56,110 חברים פעילים. הפעילות זכתה לביקורים ושבחים מבכירים בפייסבוק העולמית, וסיקור תקשורתי רב בעולם למהלך.
 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)