קוקה-קולה ישראל זכתה בתחרות שיווק העולמית של קוקה-קולה

דרוג:

חברת קוקה-קולה ישראל זכתה במקום השני בתחרות השיווק האינטראקטיבית שמקיימת החברה העולמית כל שנה, את הפרס קטפה החברה על "מכונת הלייקים" שהוצבה ב-Coca-Cola Villageבשנת 2010. תחרות השיווק העולמית של קוקה-קולה נערכת מדי שנה, בקטגוריה אשר זיכתה את ישראל בפרס התמודדו 12 מדינות מרחבי העולם, ביניהן אוסטרליה, ברזיל, ספרד, קנדה ועוד.  את הפרס הראשון קטפה החברה העולמית ולא מדינה אחת, הפעילות שזכתה במקום הראשון הייתה פעילות שנקראת "מכונת ההפתעות", פעילות שבה מכונת שתייה מוציאה במקום פחיות דברים מפתיעים כגון פרחים, פיצות, סנדוויצ'ים ועוד.
 
הפעילות אשר זיכתה את החברה הישראלית במקום השני נקראה "מכונת הלייקים", כחלק מהפעילות נערך שיתוף פעולה ראשוני מסוגו בעולם בין ה-Coca-Cola Village לרשת החברתית העולמית-ה-FACEBOOK. אלפי בני נוער קיבלו בכניסתם ל-Coca-Cola Village משדרי RFID (טכנולוגיה של תיוג אלקטרוני דרך גלי רדיו) אשר באמצעותם הם יכלו לעדכן בזמן אמת את הפרופיל שלהם ב-FACEBOOK בהתאם לתנועתם במתחמים השונים בכפר הנוער. בני הנוער אשר חיברו את המשדרים לכל אחד מ-40 "מכונות הלייקים" בכפר עשו LIKE, הצטלמו, תייגו את עצמם והכול עלה ישירות לפרופיל האישי שלהם בפייסבוק.
 
אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה ישראל, אמר כי "זכייתה של החברה בתחרות השיווק העולמית מדגישה את הפוטנציאל הטמון בפעילויות החדשניות שאנו עושים כל שנה למען בני הנוער, המותג קוקה-קולה חרט על דגלו את ערך החדשנות בכל פעילותיו, כך גם היה בקיץ 2010 במסגרת Coca-Cola Village . לראשונה פיתחנו תשתית טכנולוגית שאפשרה לבני הנוער לדווח על הנעשה איתם גם באמצעות תמונות ישירות ממתחמי הפעילות, ישירות לכרטיס האישי שלהם בפייסבוק.  זהו כבוד גדול עבור קוקה-קולה ישראל להשתתף בתחרות השיווק העולמית וקבלת הפרס מחזקת את ערך החדשנות העומד בראש מעינינו".
 
איוון פולארד, סמנכ"ל קשרי צרכנים בקוקה-קולה העולמית אשר שפט בתחרות אמר כי: "השלב הסופי של התחרות משך אליו 12 רעיונות שיווק מבריקים המייצגים את כל קבוצות קוקה-קולה העולמיות. הרעיון הישראלי הוא דוגמה מצוינת לגישור בין העולם הפיזי לעולם הטכנולוגי וכל זה באמצעות שימוש בטכנולוגיה וחדשנות. רעיון מכונת הלייקים איפשר לבני הנוער לחלוק את חווית ה-Village האישית שלהם בזמן אמת עם כל חבריהם בפייסבוק, דבר אשר בלי שום ספק העצים חווית ה-Village."
 
 הפעילות הייחודית שפותחה  על ידי חברת קוקה-קולה וחברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק נהנית כרגע מהתעניינות רבה בעולם והקונספט הישראלי מתוכננן בעתיד להתקיים במדינות נוספות. בישראל נהנתה הפעילות מחשיפה יומית של מעל 750,000 לפוסטים בעמוד Coca-Cola Villageבפייסבוק - עם שיא יומי של 1,500,000. מעל 250,000 לייקים מהשטח ב- Coca-Cola Village, ומעל 420,000 לייקים לתכנים בעמוד שבו ישנם 56,110 חברים פעילים. הפעילות זכתה לביקורים ושבחים מבכירים בפייסבוק העולמית, וסיקור תקשורתי רב בעולם למהלך.
 
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים