COCA COLA SUMMER LOVE

דרוג:

במשך כל חודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע, יועמדו לבחירתם של בני הנוער מבחר חוויות או הטבות ממגוון עולמות התוכן שלהם. בני הנוער יקבעו איזו חוויה הם מעדיפים – ויזכו בה. שיאו של האירוע: מופע ענק בליל האהבה, שתוכנו ייקבע ע"י בני הנוער.

קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 מהלך ייחודי וחדשני: COCA COLA SUMMER LOVE - שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים. במסגרת המהלך, הראשון מסוגו בישראל, ובהשקעה של כ-20 מיליון ש', תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך. בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ. אחד משיאי המהלך יהיה פסטיבל ליל האהבה שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (14.08.11). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שיבחרו ע"י עשרות אלפי בני נוער. האירוע יחל אחה"צ ויסתיים למחרת בבוקר. כך זה יעבוד: דו-קרב של חוויות, 3 פעמים בשבוע שלוש פעמים מדי שבוע (בימים א', ג' ו-ה'), בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, יועמדו לבחירה באתר האינטרנט של המהלך www.coca-colasummerlove.co.il חוויות או הטבות, כולן מעולמות התוכן האהובים על בני הנוער. כל מי שיצביע ויבחר בהטבה שתזכה בסופו של דבר במרב הקולות - יוכל לזכות בה. בימי א' יועמדו לבחירתם של בני הנוער שתי הטבות מיוחדות במתנה במגוון בתי עסק. ההצבעה תתקיים כל יום א' ומימוש ההטבה יתבצע ביום א' בשבוע שלאחר מכן. בימי ג' יועמדו לבחירתם של בני הנוער אירועים ייחודיים ובלעדיים, ובימי ה' הם יתבקשו לבחור מבין שתי אופציות לפרסים חלומיים וייחודים בחו"ל. למשל: טיסה עם חברים להופעה באירופה. ההרשמה לפעילויות Coca-Cola Summer Love תתבצע החל מה-1 ביוני, באתר האינטרנט הייעודי, ובנוסף תתקיים פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה. Coca-Cola Summer Love מיועד לבני נוער מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאי 15-18 בלבד.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)