דרוג:
במשך כל חודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע, יועמדו לבחירתם של בני הנוער מבחר חוויות או הטבות ממגוון עולמות התוכן שלהם. בני הנוער יקבעו איזו חוויה הם מעדיפים – ויזכו בה. שיאו של האירוע: מופע ענק בליל האהבה, שתוכנו ייקבע ע"י בני הנוער.קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 מהלך ייחודי וחדשני: COCA COLA SUMMER LOVE - שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים. במסגרת המהלך, הראשון מסוגו בישראל, ובהשקעה של כ-20 מיליון ש', תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך. בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ. אחד משיאי המהלך יהיה פסטיבל ליל האהבה שתפיק קוקה-קולה בט"ו באב (14.08.11). במרכזו של הפסטיבל יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שיבחרו ע"י עשרות אלפי בני נוער. האירוע יחל אחה"צ ויסתיים למחרת בבוקר. כך זה יעבוד: דו-קרב של חוויות, 3 פעמים בשבוע שלוש פעמים מדי שבוע (בימים א', ג' ו-ה'), בחודשים יוני, יולי ואוגוסט, יועמדו לבחירה באתר האינטרנט של המהלך www.coca-colasummerlove.co.il חוויות או הטבות, כולן מעולמות התוכן האהובים על בני הנוער. כל מי שיצביע ויבחר בהטבה שתזכה בסופו של דבר במרב הקולות - יוכל לזכות בה. בימי א' יועמדו לבחירתם של בני הנוער שתי הטבות מיוחדות במתנה במגוון בתי עסק. ההצבעה תתקיים כל יום א' ומימוש ההטבה יתבצע ביום א' בשבוע שלאחר מכן. בימי ג' יועמדו לבחירתם של בני הנוער אירועים ייחודיים ובלעדיים, ובימי ה' הם יתבקשו לבחור מבין שתי אופציות לפרסים חלומיים וייחודים בחו"ל. למשל: טיסה עם חברים להופעה באירופה. ההרשמה לפעילויות Coca-Cola Summer Love תתבצע החל מה-1 ביוני, באתר האינטרנט הייעודי, ובנוסף תתקיים פעילות נרחבת בעמוד הפייסבוק של קוקה-קולה. Coca-Cola Summer Love מיועד לבני נוער מסיימי כיתות ט' עד י"ב, גילאי 15-18 בלבד. |