גלידת שטראוס משיקה קמפיין חדש למותג המוביל MAGNUM

דרוג:

גלידת שטראוס מצטרפת למהלך בינלאומי ועולה בקמפיין חדש למותג המוביל מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי. השנה, מגיע מגנום לשיאים חדשים וכובש את פסגת התענוג וההנאה עם שני מוצרי פרימיום חדשים ומפנקים בסדרת DESIRE: הסדרה המפנקת עם התוספים העשירים בתוך הגלידה. קמפיין ההשקה המדהים אשר יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובקולנוע חושף את המסר החדש של מגנום הקורא לאנשים ללכת בעקבות התענוג שלהם. סרט הפרסומת מציג אישה המבלה במסיבת גג הנחשבת ביותר בעיר. כאשר היא מבחינה בחנות MAGNUM למטה, היא עושה הכל כדי להשיג לעצמה את רגע הפינוק שלה – שלגון MAGNUM DESIRE, ולא נותנת לשום דבר למנוע זאת ממנה. קמפיין שילוט החוצות מציג רף חדש עם עיצוב אומנותי ועוצר נשימה שלא נראה כמותו, בפריסה ארצית רחבה. קמפיין השילוט מעצים בדרך ייחודית ומודרנית את העושר במוצרים החדשים בסדרה וחווית ה- PLEASURE, כמו שרק מגנום יכול להציע. יעל שטמלר, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס מסרה כי "לאורך השנים מגנום מזוהה עם עולמות של תענוג והנאה. היום, מגנום קורא לאנשים ללכת בעקבות התענוג! בקמפיין החדש, גלידת שטראוס מציגה את המוצרים החדשים בסדרת MAGNUM DESIRE המגלמת בתוכה את כל הפינוק והתענוג, עליהם ניתן לחשוב בגלידה. הרעיון העומד בבסיס הקמפיין הוא לעורר השראה בקרב האנשים להשיג את רגעי ה- Pleasure שלהם כפי שעושה כוכבת הפרסומת אשר רואה בשלגון מגנום את התענוג האולטימטיבי שלה" השנה, המוצרים החדשים מביאים את התענוג לרמה עליונה ע"י הוספת רכיבים טעימים, משובחים ואיכותיים אף יותר לשלגוני מגנום, שכולנו אוהבים ומכירים. התוסף המרכזי במוצרים הינו פרלינים איכותיים, גדולים ושלמים שמבטיחים חווית אכילה שכולה פינוק ותענוג, כזו שרק מגנום יכול להציע! שני המוצרים החדשים הינם פרי פיתוח והתאמה למוצרים הבינלאומיים שיושקו ברחבי העולם במקביל להשקתם בישראל. על המוצרים: מגנום DESIRE פרלינים ואגוזים: שלגון שמנת משובחת בטעם וניל עם פרלינים בטעם קינמון, ריפל בטעם אגוז, שקדים ואגוזים, בציפוי שוקולד חלב ושבבי אגוזי לוז. מגנום DESIRE פרלינים ותפוז: שלגון שמנת משובחת בטעם שוקולד עם פרלינים בטעם נוגט, ריפל בטעם תפוז וקוביות תפוז, בציפוי שוקולד מריר ושבבי אגוזי לוז. יעל שטמלר מוסיפה כי "מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ ובעולם, שבר שיאים גם בשנת 2010 וצמח במכירות ב- 11% (נתוני מכירות של גלידת שטראוס), זאת בזכות השקת MAGNUM GOLD?!: השלגון הראשון בעולם בציפוי מוזהב. הפעילות השיווקית ב- 2010 כללה תמיכה תקשורתית בחדשנות וכן פעילות של שיווק חוויתי "MAGNUM GOLD BAR?!" שהובילה את מגנום לשיאים חדשים. הצמיחה ב- 2010 מתחברת להצלחת המותג ב- 5 השנים האחרונות, בהן גדלו המכירות ביותר מ- 80% " הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך 3 שבועות ועלותו נאמדת בכ- 3 מיליון ₪. קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: משנה למנכ"ל- זיו קורן מנהל קריאייטיב-עמית ברעם קופי- יעל טאובר מנהלת לקוחות- שירי הייסר בן- גור תקציבאית- נעמה גורן לפרטים נוספים: הילה לדלסקי בהט – יפה אפרתי תקשורת 03-6129010
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)