דרוג:
גלידת שטראוס מצטרפת למהלך בינלאומי ועולה בקמפיין חדש למותג המוביל מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי. השנה, מגיע מגנום לשיאים חדשים וכובש את פסגת התענוג וההנאה עם שני מוצרי פרימיום חדשים ומפנקים בסדרת DESIRE: הסדרה המפנקת עם התוספים העשירים בתוך הגלידה. קמפיין ההשקה המדהים אשר יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובקולנוע חושף את המסר החדש של מגנום הקורא לאנשים ללכת בעקבות התענוג שלהם.
סרט הפרסומת מציג אישה המבלה במסיבת גג הנחשבת ביותר בעיר. כאשר היא מבחינה בחנות MAGNUM למטה, היא עושה הכל כדי להשיג לעצמה את רגע הפינוק שלה – שלגון MAGNUM DESIRE, ולא נותנת לשום דבר למנוע זאת ממנה.
קמפיין שילוט החוצות מציג רף חדש עם עיצוב אומנותי ועוצר נשימה שלא נראה כמותו, בפריסה ארצית רחבה. קמפיין השילוט מעצים בדרך ייחודית ומודרנית את העושר במוצרים החדשים בסדרה וחווית ה- PLEASURE, כמו שרק מגנום יכול להציע.
יעל שטמלר, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס מסרה כי "לאורך השנים מגנום מזוהה עם עולמות של תענוג והנאה. היום, מגנום קורא לאנשים ללכת בעקבות התענוג! בקמפיין החדש, גלידת שטראוס מציגה את המוצרים החדשים בסדרת MAGNUM DESIRE המגלמת בתוכה את כל הפינוק והתענוג, עליהם ניתן לחשוב בגלידה. הרעיון העומד בבסיס הקמפיין הוא לעורר השראה בקרב האנשים להשיג את רגעי ה- Pleasure שלהם כפי שעושה כוכבת הפרסומת אשר רואה בשלגון מגנום את התענוג האולטימטיבי שלה"
השנה, המוצרים החדשים מביאים את התענוג לרמה עליונה ע"י הוספת רכיבים טעימים, משובחים ואיכותיים אף יותר לשלגוני מגנום, שכולנו אוהבים ומכירים. התוסף המרכזי במוצרים הינו פרלינים איכותיים, גדולים ושלמים שמבטיחים חווית אכילה שכולה פינוק ותענוג, כזו שרק מגנום יכול להציע! שני המוצרים החדשים הינם פרי פיתוח והתאמה למוצרים הבינלאומיים שיושקו ברחבי העולם במקביל להשקתם בישראל.
על המוצרים:
מגנום DESIRE פרלינים ואגוזים: שלגון שמנת משובחת בטעם וניל עם פרלינים בטעם קינמון, ריפל בטעם אגוז, שקדים ואגוזים, בציפוי שוקולד חלב ושבבי אגוזי לוז.
מגנום DESIRE פרלינים ותפוז: שלגון שמנת משובחת בטעם שוקולד עם פרלינים בטעם נוגט, ריפל בטעם תפוז וקוביות תפוז, בציפוי שוקולד מריר ושבבי אגוזי לוז.
יעל שטמלר מוסיפה כי "מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ ובעולם, שבר שיאים גם בשנת 2010 וצמח במכירות ב- 11% (נתוני מכירות של גלידת שטראוס), זאת בזכות השקת MAGNUM GOLD?!: השלגון הראשון בעולם בציפוי מוזהב. הפעילות השיווקית ב- 2010 כללה תמיכה תקשורתית בחדשנות וכן פעילות של שיווק חוויתי "MAGNUM GOLD BAR?!" שהובילה את מגנום לשיאים חדשים. הצמיחה ב- 2010 מתחברת להצלחת המותג ב- 5 השנים האחרונות, בהן גדלו המכירות ביותר מ- 80% "
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך 3 שבועות ועלותו נאמדת בכ- 3 מיליון ₪.
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן:
משנה למנכ"ל- זיו קורן
מנהל קריאייטיב-עמית ברעם
קופי- יעל טאובר
מנהלת לקוחות- שירי הייסר בן- גור
תקציבאית- נעמה גורן
לפרטים נוספים: הילה לדלסקי בהט – יפה אפרתי תקשורת 03-6129010
|