אקסטרה רעבים בעבודה?
נמס בכוס של קנור מבית יוניליוור פותח את שנת 2011 עם בשורה בשוק המרקים הנמסים ומשיק סדרת מוצרים חדשה - נמס בכוס אקסטרה עם המון אטריות אקסטרה טעים ואקסטרה משביע! ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ משולבת אינטרנט במתחמים עסקיים לרגל בואו של החורף מרחיבה יוניליוור ישראל את סדרת המרקים המצליחה "נמס בכוס" תחת מותג קנור, עם סדרת מרקים עם המון אטריות - נמס בכוס אקסטרה. ההשקה תלווה בקמפיין רחב הקיף תחת המסר "אקסטרה רעבים בעבודה?" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הושקעו 3.5 מיליון ₪. קמפיין נמס בכוס החדש, פונה אל "רגעי הרעב" – לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. הקמפיין מציג בחור המסתובב במשרד ומחפש לעצמו משהו להשביע את רעבונו - ולא מוצא פתרון ראוי, תוך שהוא שר שיר קליט שנכתב על בסיס המנגינה של השיר "אני הולך" של גרי אקשטיין.
|
כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות
|
'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו |
|
סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו |
|
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי |
|
Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס |
|
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O |
|
Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ |
|
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ |
|
Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י |
|
Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק: |
|
Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני |
|
ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב |
|
Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה |
|
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
|
Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי |
|
Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר |
|
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
|
Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני |
|
סטארבקס Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק |
|
מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד |
|
מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)