דרוג:
נמס בכוס של קנור מבית יוניליוור פותח את שנת 2011 עם בשורה בשוק המרקים הנמסים ומשיק סדרת מוצרים חדשה - נמס בכוס אקסטרה עם המון אטריות אקסטרה טעים ואקסטרה משביע! ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ משולבת אינטרנט במתחמים עסקיים לרגל בואו של החורף מרחיבה יוניליוור ישראל את סדרת המרקים המצליחה "נמס בכוס" תחת מותג קנור, עם סדרת מרקים עם המון אטריות - נמס בכוס אקסטרה. ההשקה תלווה בקמפיין רחב הקיף תחת המסר "אקסטרה רעבים בעבודה?" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הושקעו 3.5 מיליון ₪. קמפיין נמס בכוס החדש, פונה אל "רגעי הרעב" – לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. הקמפיין מציג בחור המסתובב במשרד ומחפש לעצמו משהו להשביע את רעבונו - ולא מוצא פתרון ראוי, תוך שהוא שר שיר קליט שנכתב על בסיס המנגינה של השיר "אני הולך" של גרי אקשטיין.
|