קליק מותג השוקולד המוביל בשוק משיק קמפיין חדש

דרוג:

קליק, מותג השוקולד המוביל בשוק החטיפים המתוקים מבית יוניליוור, משיק לרגל תחילת עונת השוקולד מהלך רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, לתמיכה בהשקת חטיפי התפזורת החדשים תחת המותג – קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה. במהלך הכולל השקיעה החברה 4 מיליון ₪. גם השנה, מציג המותג קמפיין יוצא דופן ברוח קליק. הפעם מציג סרט הפרסום חדר לידה שנבנה במיוחד לצורך הקמפיין ובו נראית "לידת" הטעמים החדשים של קליק.  קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה. ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום החטיפים המתוקים. כמדי שנה מפתיע המותג עם חדשנות ושפה יוצאת דופן. השנה התמקדנו בפורמט הייחודי של קליק, שקיות התפזורת ואנו משיקים שני טעמים חדשים ומפתיעים. בחרנו לחגוג את הלידה של שני הטעמים החדשים בקמפיין מצחיק ומקורי כמו שרק קליק יודע לעשות. אנו בטוחים כי הטעמים החדשים, הקמפיין, ופעילות האינטרנט התומכת יצרו כמידי שנה חוויה משעשעת וייחודית לבני הנוער." הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24 למשך כ- 3 שבועות. כמו כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט שתתקיים באווירת "חדר הלידה" בו נולדו המוצרים ופעילות בנקודות המכירה. 

קליק תות בננה – דגנים בטעם תות בננה מצופים שוקולד חלב ולבן וקליק כריות צ'וקולדה – דגנים פריכים במילוי קרם צ'וקולדה מצופים שוקולד לבן מוצעים באריזות במשקל 75 גרם במחיר מומלץ של 7 ₪. שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ - 200 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 20% - יותר מפי שניים מנתח השוק של פסק זמן וקינדר בואנו - המותגים הנמצאים במקום השני בקטגוריה (נילסן, מצטבר שנתי, ספטמבר 10). 

אודות יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)