קליק מותג השוקולד המוביל בשוק משיק קמפיין חדש

דרוג:

קליק, מותג השוקולד המוביל בשוק החטיפים המתוקים מבית יוניליוור, משיק לרגל תחילת עונת השוקולד מהלך רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, לתמיכה בהשקת חטיפי התפזורת החדשים תחת המותג – קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה. במהלך הכולל השקיעה החברה 4 מיליון ₪. גם השנה, מציג המותג קמפיין יוצא דופן ברוח קליק. הפעם מציג סרט הפרסום חדר לידה שנבנה במיוחד לצורך הקמפיין ובו נראית "לידת" הטעמים החדשים של קליק.  קליק תות בננה וקליק צ'וקולדה. ירון עמיר, מנהל קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום החטיפים המתוקים. כמדי שנה מפתיע המותג עם חדשנות ושפה יוצאת דופן. השנה התמקדנו בפורמט הייחודי של קליק, שקיות התפזורת ואנו משיקים שני טעמים חדשים ומפתיעים. בחרנו לחגוג את הלידה של שני הטעמים החדשים בקמפיין מצחיק ומקורי כמו שרק קליק יודע לעשות. אנו בטוחים כי הטעמים החדשים, הקמפיין, ופעילות האינטרנט התומכת יצרו כמידי שנה חוויה משעשעת וייחודית לבני הנוער." הקמפיין יעלה בערוצים 2 ,10 ,24 למשך כ- 3 שבועות. כמו כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט שתתקיים באווירת "חדר הלידה" בו נולדו המוצרים ופעילות בנקודות המכירה. 

קליק תות בננה – דגנים בטעם תות בננה מצופים שוקולד חלב ולבן וקליק כריות צ'וקולדה – דגנים פריכים במילוי קרם צ'וקולדה מצופים שוקולד לבן מוצעים באריזות במשקל 75 גרם במחיר מומלץ של 7 ₪. שוק החטיפים המתוקים מוערך בכ - 200 מיליון ₪. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 20% - יותר מפי שניים מנתח השוק של פסק זמן וקינדר בואנו - המותגים הנמצאים במקום השני בקטגוריה (נילסן, מצטבר שנתי, ספטמבר 10). 

אודות יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים