תלמה משיקה קמפיין חדש בהובלת אורנה בנאי לרגל רענון המוצר האהוב –קינמונים

דרוג:

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל משיקה קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, למותג הוותיק ואהוב – קינמונים, תחת המסר "קינמונים של תלמה כל כך טעימים שפשוט לא תצליחו להפסיק לאכול אותם. אף פעם...". במהלך הכולל השקיעה החברה כ- 2.5 מיליון ₪. קינמונים הינו אחד מהנכסים הוותיקים של מותג תלמה. לאחר שנים רבות בהן לא נתמך, הוחלט להשיבו אל קדמת הבמה. במסגרת המהלך, עבר המוצר רענון והוא יגובה בקמפיין טלוויזיה חדש. המוצר המחודש, אשר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה, מוצע במרקם חדש – קראנצ'י במיוחד עם ארומה דומיננטית של קינמון. כמו כן עודכנה אריזת המוצר, עם נראות המזוהה עם השפה של תלמה ומשקל חדש של 680 גרם. רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "כמותג המוביל את תחום הדגנים, נהנה תלמה מנכסיותם של מותגים ותיקים ואהובים אשר לא כולם נתמכו על ידנו בשנים האחרונות. ממחקרים שערכנו ידוע לנו כי קינמונים הינו אחד ממוצרים אלה. לאור זאת החלטנו לרענן את המוצר ולתמוך בו באמצעות קמפיין. אנו בטוחים כי המהלך ימשיך לחזק את מעמדו של קינמונים כמוצר נוסף במגוון הדגנים שמציעה תלמה." הקמפיין, בכיכובה של אורנה בנאי, תחת המסר "קינמונים של תלמה כל כך טעימים שפשוט לא תצליחו להפסיק לאכול אותם. אף פעם..." יהיה בסגנון סרט אימה קומי בו תתמודד אורנה עם הקושי להפסיק לאכול אותם. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 וימשך כשלושה שבועות. קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 600 מיליון ₪. הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 60%. 

אודות יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)