תלמה משיקה קמפיין חדש בהובלת אורנה בנאי לרגל רענון המוצר האהוב –קינמונים

דרוג:

תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל משיקה קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, למותג הוותיק ואהוב – קינמונים, תחת המסר "קינמונים של תלמה כל כך טעימים שפשוט לא תצליחו להפסיק לאכול אותם. אף פעם...". במהלך הכולל השקיעה החברה כ- 2.5 מיליון ₪. קינמונים הינו אחד מהנכסים הוותיקים של מותג תלמה. לאחר שנים רבות בהן לא נתמך, הוחלט להשיבו אל קדמת הבמה. במסגרת המהלך, עבר המוצר רענון והוא יגובה בקמפיין טלוויזיה חדש. המוצר המחודש, אשר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה, מוצע במרקם חדש – קראנצ'י במיוחד עם ארומה דומיננטית של קינמון. כמו כן עודכנה אריזת המוצר, עם נראות המזוהה עם השפה של תלמה ומשקל חדש של 680 גרם. רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "כמותג המוביל את תחום הדגנים, נהנה תלמה מנכסיותם של מותגים ותיקים ואהובים אשר לא כולם נתמכו על ידנו בשנים האחרונות. ממחקרים שערכנו ידוע לנו כי קינמונים הינו אחד ממוצרים אלה. לאור זאת החלטנו לרענן את המוצר ולתמוך בו באמצעות קמפיין. אנו בטוחים כי המהלך ימשיך לחזק את מעמדו של קינמונים כמוצר נוסף במגוון הדגנים שמציעה תלמה." הקמפיין, בכיכובה של אורנה בנאי, תחת המסר "קינמונים של תלמה כל כך טעימים שפשוט לא תצליחו להפסיק לאכול אותם. אף פעם..." יהיה בסגנון סרט אימה קומי בו תתמודד אורנה עם הקושי להפסיק לאכול אותם. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 וימשך כשלושה שבועות. קטגורית הדגנים נאמדת בכ- 600 מיליון ₪. הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 60%. 

אודות יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים