BLU INTERNATIONAL תציג בביתן מיוחד בתערוכת המזון בצרפת

דרוג:

 BLU INTERNATIONAL היא בין החברות הישראליות הבודדות המציגות השנה בתערוכת המזון "סיאל" שתתקיים ב – 17 באוקטובר בוילפינט בצפון פריז - צרפת

ההשקעה בתערוכה נאמדת בכ-125 אלף יורו והיא חלק ממאמצי השיווק שעושה החברה בכדי להיכנס ולכבוש שווקים נוספים בחו"ל.  חברת BLU INTERNATIONAL אשר הוקמה על ידי חברת "בני פאוזי שמשום" ודורון פרנקנשטיין בכדי לשווק את המותג BLU מחוץ לישראל, תשתתף בתערוכת המזון "סיאל", אשר מציגה את החידושים והמגמות העדכניים ביותר בתחום המזון ברחבי העולם.

במסגרת הביתן המיוחד שיציג את מוצרי BLU INTERNATIOANL יוצגו משקאות האנרגיה בטעמים מיוחדים: טעם הקרנברי אשר זכה להצלחה רבה ופופולאריות בקרב קהל הצעירים בישראל ובעולם. והטעם החדש BLU למון – ליים. בנוסף, תשיק BLU INTERNATIOANL את משקאות האנרגיה הדור הבא- משקאות Ready to drink – משקה אנרגיה עם וודקה – BLU ENERGY VODKA.

משקאות BLU משווקים בימים אלו במדינות רבות בעולם ביניהם ארה"ב, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, , , אוסטרליה, שבדיה יוון קפריסין סין.  חברת "בני פאוזי שמשום" תשקיע השנה כ-1.5 מיליון יורו בשיווק BLU במדינות בעולם וכחלק ממאמצי ההחדרה משתתפת החברה בתערוכת המזון "סיאל" בצרפת בהשקעה של כ-125 אלף יורו, תערוכת הכשר בארה"ב ותערוכות נוספות ברחבי העולם.

המותג BLU נבנה מההתחלה עם חשיבה לפנייה גם לשווקים העולמיים, וזו הסיבה שנעשה שימוש בשם מוצר לועזי ורישום מיידי של המוצר באירופה, מדינות צפון ודרום אמריקה, מזרח אירופה ואוסטרליה. השם BLU והלוק הכללי נשארו כפי שהם בישראל, אך יחד עם זאת דואגת החברה להתאים את הפחיות בהן משווק המשקה לפי צרכי המדינות השונות להן הוא מיוצא: כך ניתן למצוא בסין את הכיתובים שעל הפחיות הנמכרות שם בסינית, בגרמניה הושקעו כספים רבים בפיתוח פחיות המיועדות למחזור וזאת בשל חוקי המחזור הנוקשים הקיימים בצפון אירופה, באוסטרליה נערכה טעימה עיוורת בין רד בול, BLU ומותגים מקומיים נוספים. במבחני טעימה אלו נמצא כי BLU הוא המשקה המועדף על המקומיים.

תגיות של המאמר: משקאות | משקה | BLU | צרפת | תערוכה | יריד |

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)