דרוג:
BLU INTERNATIONAL היא בין החברות הישראליות הבודדות המציגות השנה בתערוכת המזון "סיאל" שתתקיים ב – 17 באוקטובר בוילפינט בצפון פריז - צרפתההשקעה בתערוכה נאמדת בכ-125 אלף יורו והיא חלק ממאמצי השיווק שעושה החברה בכדי להיכנס ולכבוש שווקים נוספים בחו"ל. חברת BLU INTERNATIONAL אשר הוקמה על ידי חברת "בני פאוזי שמשום" ודורון פרנקנשטיין בכדי לשווק את המותג BLU מחוץ לישראל, תשתתף בתערוכת המזון "סיאל", אשר מציגה את החידושים והמגמות העדכניים ביותר בתחום המזון ברחבי העולם. במסגרת הביתן המיוחד שיציג את מוצרי BLU INTERNATIOANL יוצגו משקאות האנרגיה בטעמים מיוחדים: טעם הקרנברי אשר זכה להצלחה רבה ופופולאריות בקרב קהל הצעירים בישראל ובעולם. והטעם החדש BLU למון – ליים. בנוסף, תשיק BLU INTERNATIOANL את משקאות האנרגיה הדור הבא- משקאות Ready to drink – משקה אנרגיה עם וודקה – BLU ENERGY VODKA. משקאות BLU משווקים בימים אלו במדינות רבות בעולם ביניהם ארה"ב, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, , , אוסטרליה, שבדיה יוון קפריסין סין. חברת "בני פאוזי שמשום" תשקיע השנה כ-1.5 מיליון יורו בשיווק BLU במדינות בעולם וכחלק ממאמצי ההחדרה משתתפת החברה בתערוכת המזון "סיאל" בצרפת בהשקעה של כ-125 אלף יורו, תערוכת הכשר בארה"ב ותערוכות נוספות ברחבי העולם. המותג BLU נבנה מההתחלה עם חשיבה לפנייה גם לשווקים העולמיים, וזו הסיבה שנעשה שימוש בשם מוצר לועזי ורישום מיידי של המוצר באירופה, מדינות צפון ודרום אמריקה, מזרח אירופה ואוסטרליה. השם BLU והלוק הכללי נשארו כפי שהם בישראל, אך יחד עם זאת דואגת החברה להתאים את הפחיות בהן משווק המשקה לפי צרכי המדינות השונות להן הוא מיוצא: כך ניתן למצוא בסין את הכיתובים שעל הפחיות הנמכרות שם בסינית, בגרמניה הושקעו כספים רבים בפיתוח פחיות המיועדות למחזור וזאת בשל חוקי המחזור הנוקשים הקיימים בצפון אירופה, באוסטרליה נערכה טעימה עיוורת בין רד בול, BLU ומותגים מקומיים נוספים. במבחני טעימה אלו נמצא כי BLU הוא המשקה המועדף על המקומיים. |